منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتدى الإدارة والشكـاوي ۝ > سلة المحذوفات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #19  
قديم 10-25-2009, 10:19 AM
white_zomby white_zomby غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: Istanha
المشاركات: 27
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى white_zomby
افتراضي

ايه يا جدعان هى الدماغ وصلت للدرجه دى
احنا برده ممكن نقول على رامى حاجه وحشه
بس ده كان مقلب سخيف حبتين عاملينه فى رامى
لانه فى الفتره الاخيره كان مضايقنا شويه بس


لكن مفيش حد هيعرفنا مين هو رامى
لو رجعتوا للتاريخ هتلاقوا أصلا ان رامى ده حارب مع صلاح الدين بعد كمين عبود على طول
وجده التهامى الكبير ياما حارب مع جدى الباشا فى معركه درب التبانه ضد الفلبينيين فى الضراسه
ايه يا جدعان دا رامى معاه فيزا من ساعه ما كان الراديو بس فى بيت العمده
يا جدعان ده رامى عنده عيال من قبل ما يتجوز ولا يعرف بنات أصلا !!!


هو اللى مظبطنا .....رامى
هو اللى مصيتنا.......رامى
هو اللى مخلص على اكلنا ..........رامى
هو اللى ..........
.


بس على العموم رامى كده بالموضوع ده عرف مين حبيبه ومين عدوه ومين اللى نفسه نفترق
بس بنقوله هنفضل اصحاب على طول
وهنفضل مخلصين فلوس بعض ... وواكلين ونايمين عند بعض على طول


وفى الاخر انا بقول للباشا الكبير "ادمن" ان شاء الله نعمل معاك احلى واجب يوم جوازك
ونبقى كده ردينا لرامى جزء من جمايله فى الافراح بتاعتنا

وبحب اشكر العضو احمد ليون منفذ الفكره
والعضو لوست لف مزودنا بالمعلومات
واحمد رجب كان قاعد ملوش لازمه
واشكر نفسى صاحب الفكره الشيطانيه دى !!!


بس طبعا اخلاق رامى لا تراب عليها ......... زى الزفت
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه

رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
العضو, اخلاق, استفتاء, رامي

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استفتاء لعام 2009 golden man المنتدى العام 20 03-06-2010 08:37 AM
**ألف مبروك سيلفر الألفيه الرابعه** karmen منتدى الترحيب والاهداءات 8 09-10-2009 05:06 PM
زكي أفضل لاعب عربي في استفتاء مجلة الحدث اللبنانية admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 01-02-2009 02:06 AM
عبد ربه ثانى افضل لاعب في مصر في استفتاء رابطة المحترفين المصريين admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 05-15-2008 08:55 AM
استفتاء عن فتح بعض الاقسام الجديده Elmjeck منتدي الشكاوى والاقتراحات 5 02-27-2008 09:13 AM


الساعة الآن 09:20 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir