منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 11-20-2009, 11:24 PM
golden man golden man غير متواجد حالياً
رئيس فريق التنشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 5,278
افتراضي

عندك حق يا follow
بس يا كارمن البنات دى اكتر ناس ممكن متديش حاجه طب والله انا واحد زميلى احنا الحمد لله شله جامده جدا فى الكليه المهم كلنا مكناش ذاكرنا فى ماده وكان فيه شيت واحد زميى طلب الشيت من بنت مش هقولك ما ديتهولوش لا اديتهوله وخدته منه بس بعد اما زاكرت لقيتها مدياله حل الشيت غلط المهم حلناه الود راح قالها قالتله معلش ده انا نسيت واديتك الشيت الى كنت لسه بجرب فيه وبنت تانيه شايفاها بكتب فى المحاضره وبقولها عاوز المحاضرات قالتى مش بكتب حاجات كتير و مش غلط يا سيلفر مش عيب انك تتطلب حاجه من حد بس العيب انك تتعشم فى حد اكتر من اللازم ومحدش بيعرف حد غير من الموقف الى بتحصل طب انا ليا واحد زميلى بص كل اما حد يجى يكلم مننا يقوم يبقى عاوز يتخانق معاه ووقت الجد متلقيهوش والله كان واحد صاحبى بيتخانق مره وانا كنت وقف واتخانقت معاه وكانوا قسما بالله زياده عن 15 واحد عليا انا وصاحبى ده والمعلم ده وقف عادى
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 11-21-2009, 09:50 AM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
زيـــــزو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man مشاهدة المشاركة
عندك حق يا follow
بس يا كارمن البنات دى اكتر ناس ممكن متديش حاجه طب والله انا واحد زميلى احنا الحمد لله شله جامده جدا فى الكليه المهم كلنا مكناش ذاكرنا فى ماده وكان فيه شيت واحد زميى طلب الشيت من بنت مش هقولك ما ديتهولوش لا اديتهوله وخدته منه بس بعد اما زاكرت لقيتها مدياله حل الشيت غلط المهم حلناه الود راح قالها قالتله معلش ده انا نسيت واديتك الشيت الى كنت لسه بجرب فيه وبنت تانيه شايفاها بكتب فى المحاضره وبقولها عاوز المحاضرات قالتى مش بكتب حاجات كتير و مش غلط يا سيلفر مش عيب انك تتطلب حاجه من حد بس العيب انك تتعشم فى حد اكتر من اللازم ومحدش بيعرف حد غير من الموقف الى بتحصل طب انا ليا واحد زميلى بص كل اما حد يجى يكلم مننا يقوم يبقى عاوز يتخانق معاه ووقت الجد متلقيهوش والله كان واحد صاحبى بيتخانق مره وانا كنت وقف واتخانقت معاه وكانوا قسما بالله زياده عن 15 واحد عليا انا وصاحبى ده والمعلم ده وقف عادى


شكراّ على مرورك .. و شاعات الناس بتتعامل بحسن نيه و بيبقى فى شويه عشم
بس فى الاّخر بيلاقوا ان مفيش حاجه كده و كله بالمصلحه و قليل اوى اللى بيتعامل لوجه الله
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
اعرفــ, صاحبكـ, علمـ, عليه

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ما الذي أبكى رسول الله صلى الله عليه و سلم حتى سقط مغشياً عليه Silver المواضيع والأحاديث الغير صحيحة 3 02-21-2012 01:37 AM
قصة شاب محدش بيرن عليه radwan منتدي الفنون الادبيه 19 03-14-2010 10:57 AM
حكم كتابة ( صلى ) أو ( صلم) أو ( ص ) بعد ذكر محمد صلى الله عليه وسلم وهي اختصار للصلاة عليه Silver المواضيع والأحاديث الغير صحيحة 3 03-07-2010 12:18 AM
ما حكم كتابة ( صلى ) أو ( صلم) أو ( ص ) بعد ذكر محمد صلى الله عليه وسلم وهي اختصار للصلاة عليه ؟ banoota منتدى نور الإيمان 5 09-26-2009 05:00 AM
وصف الرسول صلى الله عليه و سلم GHOST منتدى نور الإيمان 13 07-08-2009 07:59 AM


الساعة الآن 02:17 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir