![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
أما راجل تييييييييييت صحيح
كنت فى مشوار و طبعا الفضول اللى هيقتلنى بسببه الحوار ده كله حصل أنا شوفت حيطه مكتوب عليها أحذر الدهان المهم حطيت ايدى طبعا لازم أتأكد المهم دخلت حمام من الحمامات العامه و غسلت أيدى و قولت أدخل الحمام بالمره المهم أول ما دخلت سمعت واحد فى الحمام اللى جنبى بيقوللى إيه عامل إيه مكنتش عارف أرد أقول إيه قولت بخير الحمد لله راح قايللى بتعمل ايه أنا استغربت وقولت إيه السؤال اللى ملوش لازمه ده و مكنتش عارف اقول إيه قولتله بعمل زيك أقدر أجى عندك ولا مش هينفع أنا قولت ايه الرجل التيت ده عاوز أيه كنت همسكه أخلى وشه شوارع بس قولت أخلينى أحسن منه وقولتله لأ طبعا مش هينفع لقيتوه بيقول بوص هتصل بيك بعدين علشان فى واحد غبى أوى فى الحمام اللى جنبى بيرد عليه b-(b-( :-@:-@ الموقف ده حصل لواحد فعلاً الواحد ده مخرجش م الحمام غير لما إتأكد ان الراجل التاني ده طلع لو إنت مكانه قوللي هتعمل إيه
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههه
دا راجل اهبل انا لو منه كنت مسكته طحنته وخليت فعلا وشه شوارع تسلم الاياااااااااااااااادى ساره
__________________
وعد العيون اصدق وعود الحب وعنيه قالولى كلام كتير م القلب ان عشت احلم بيه بقالى سنين من غير ما اشوفه انا كان فى قلبى حنين lost love
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
لقيتوه بيقول بوص هتصل بيك بعدين علشان فى واحد غبى أوى فى الحمام اللى جنبى بيرد عليه
مش عارف الغباء من مين بس ساعتها هخرج واسيب الحمام |
|
#4
|
||||
|
||||
|
انا عن نفسي ساعت ماحاجة تحصل زي دي انا هاطلع اجري
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه بجد جامد ياسارة ................................ تقبلي مني مروري
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#5
|
|||
|
|||
|
يعطيك العافيه ياقمر بس بجد مش عارفه حعمل ايه
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
ايه العبط ده
هو فيه كده فى الزمن ده طبعا هسيبه وامشى ( بلد بتاعت شهادات صحيح ) جميله اوى كارمن
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] lost love and admin 000000000000000 00
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههههه
ميرسي ليكم كلكم على تعليقاتكم الجميله بس انتوا شكلكوا فهمتوني غلط أنا بقول لو انتوا مكان الراجل الغبي اللي كان بيرد عالتاني هتعملوا ايه على فكره اللي حصله ده ممكن ميكونش غباء ممكن يكون سوء تفاهم ميرسي المحاسب أسامه يوسف لمحه الفرعون على مروركم |
|
#8
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههه
بجد موقف تحفةةةةةةةةةةة نايس توبيك تسلم ايدك
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ليكى(karmen)يوم لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
ميرسي كتير ساحر على مرورك الجميل
نورتني |
|
#10
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه هه
هقوم ماسك التليفون بتاعى واعمل نفسى بكلم واحد انا كمان |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تييييييييييت, راجل, صحيح |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انت مش راجل هتعمل اية لو الكلمة دى اتبخت ف وشك؟ | طائر الحب الحزين | المنتدى العام | 3 | 05-20-2010 06:33 AM |
| راجل كريم أوى | karmen | اضحك من قلبك | 6 | 08-13-2009 06:39 AM |
| اخر راجل في العالم | night_fox | اضحك من قلبك | 7 | 06-23-2009 11:09 PM |
| يوم موت راجل (( شعر )) | THE BOSS | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 05-29-2009 09:34 AM |
| صاحب راجل | mody eljoker | المنتدى العام | 5 | 08-04-2008 12:54 AM |