![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
منور الماجيك مورومان
وانت كدة بقيت ماجيكاوى ومستنيين مشاركاتك وموضوعاتك لا تحرمنا ابداعاتك
__________________
قوانين منتدى الديكور مركز رفع الصور الخاص بالماجيك ![]() ![]() اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين سبحا الله عدد ما كان وما سيكون وعدد الحركات والسكون |
|
#2
|
|||
|
|||
|
شكرا ليكوا والله العظيم
احلى ترحيب فى حياتى شوفتة والله العظيم ربنا يخليكوا ليا يااااااااااااااااااااااار ب شكرا ليكوا بجد |
|
#3
|
||||
|
||||
![]() ![]() اهلابكـ عدد ماهلت الامطار هلابكـ عدد مااطارت الاطيار هلابكـ كل مــاامر تذكــــــــار هلابكـ كثر ماافي الارض اشجار هلا بكــ كثر مافي الدنيـــــا اســرار ![]() ![]()
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
![]() |
|
#5
|
||||
|
||||
|
.•°اهـــــلاً بك قلماً مميزاً وقلبا ً حاضراً °•.
.•° هنا حيــث القلوب تشابهت طيبة ٍ °•. .•° وتــــلونت فرحاً وأمـــــلا ً °•. .•° تزينت سماءنا بلالئي الأنجم اللامعه وتوشحت بوشاح الفرح والسرور وهلت بشائر طيور المحبه ترفرف نشوة بقدومكــ وتعانقت حروف القوافي ترحيب بعطرك °•. .•° بكل المحبه والموده نحييك لتشريفك لنا ونرحب بك اجمل ترحيب ممزوج بعبارات الود والاخوه موشح بالفل والكادي والرياحين°•. .•° نتمنى لك إقامة رائعه وممتعه مع اخوانك و اخواتك وفي شوق لعذوبة غدير حروفك لنرتوي منه ورسم أناملك لنتمتع بابداعك وجماله °•. .•°ارق تحية معطره بروح الورد لك° |
|
#6
|
|||
|
|||
|
شكرا ليك على الكلام الجميل دة
وشكرا على ترحيبكوا ليا
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#7
|
|||
|
|||
|
اهلا بيك يغالى
وان شاء الله الماجيك ينال اعجابك حلات اهلا ووطئت سهلا |
|
#8
|
|||
|
|||
|
منور والله يا مورو مان
طب مقلتلناش اسمك ايه؟؟ ان شاء الله تكون هنا وسط اخواتك فعلا مش هزار ![]() ![]() ![]() |
|
#9
|
|||
|
|||
|
شكرا ليكوا يا جماعة على الكلام الجامد دة وربنا يخليكوا ليا ياااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااارب
وزى ما قولت فى الاول دة احلى ترحيب فى حياتى شكرااااااااااااااا ليكوا جميعا خلوا بالكوا انا اسمى مصطفى
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#10
|
||||
|
||||
![]() **((moroman ))** طبعا اهلا بيك جدا جدا جدا المنتدى نور بوجودك وان شاء الله هتفيدنا وتستفيد والمنتدى كله هنا مش اصحاب ىلكنهم كلهم اخوات ودى حاجه جميله اوى فيهم وهو قادرعلى جزب الكثير من الاعضاء الجدد والشكر كله يرجع للادمن وكل اعضاء المنتدى الجميل ده لانه فعلا فيه تحس انه بيت تانى ليك وربنا يوفك الجميع يارب ويجعلهم خير على بعض وبكل المعلومات وتانى بقولك نورت المنتدى وشرفت اهله بوجودك العظيم ولك خالص تحياتى وتمنياتى لك ولجميع الاعضاء بالتوفيق والنجاح بمناسبه اننا بنمتحن دلوقتى
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أردت, جديد |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عندما أردت الإنتحار وقفزت من الطابق العاشر........!!! | karmen | المنتدى العام | 10 | 12-18-2009 07:20 AM |
| نغمة مضحكة مرحة مجنونة | قيس470 | دنيا الجوال | 0 | 12-12-2009 01:48 AM |
| نغمة جوال إذا أردت أن تدلل جوالك فعليك بهذه النغمة | حسون سبعين | دنيا الجوال | 1 | 12-01-2009 10:10 AM |
| إذا أردت معرفة سر بغبغ إدخل.............. | karmen | اضحك من قلبك | 15 | 09-06-2009 04:07 AM |
| (((( جديد )))) Ardamax Keylogger الجاسوس الخفى الأول على مستوى العالم ((( جديد ))) | csamirdz | منتدي البرامج العامه | 4 | 03-09-2008 05:51 PM |