![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه زيزو بشله وده مين ده ان شاء الله انت بتهددنا لالالالالالالالالالالالال الالالا مش احنا اللى نتهدد وهات اللى تجيبه لاكن احنا مش هنجيب حد وهندخل بنفسينا هو فى ايه انامش فاهم اى حااااااااااااااااجه خااااااااااااااااالص لوكان حد فاهم ياريت ياريت يخليه لنفسه لانى مش عايزه افهم
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#2
|
|||
|
|||
|
لالالالالالالالالالالالال الالالا
هي وصلت لزيزو بشله؟؟ وبعد شويه تقولنا سعيد إجرام أنا معاك يا معلم أنا هشتري نفسي أحسن بدل ما آخدلي مطوا في شعري واللا حاجه لا أنا محتاجاه |
|
#3
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
بقى كدة تبيعى صحبتك يا خاينة خايفة من بيكهام ولا بشلة اللى بيقولوا عليه ده قرارك النهائي ايه بالظبط افهم بقى مين درع الخيانة هنا في الرابطة بالظبط شكلك انتى اللى عاملة الانقلاب ده
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
لالالالالالالالالالالالال الالاياكارمن
زيزو بشله مين وايه ده نحن لانستسلم فالاستسلام اقوى من الضعف والجرى نص الجدعنه اياكى والاستسلام والانضمام الى جيش اللى هناك واقف دهون لالا ياكارمن كنت احسبكى اضعف من هكذا فانتى انتى انتى اوبسسسسسسس نسيت مش مشكله بس بردو هنفضل معاكى يامنوللى لابشله بقى ولا بتاع واللى يحصل يحصل احنا بردو ولاد رابطه واحده وفالاخر هنكون ولا خال يعنى
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#5
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
طمرت فيكى العشرة والفول والجبنة بقوطة اللى كلناهم مع بعض هنا في الرابطة وعلشان كدة ليكى عندى مفاجأة بس يارب تعجبك سيبينى بقى افكرلك ايه هى
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
و ها قد عدنا مرة ثانية الي مقر الرئاسة
و قد جئت لكم باحدي القائد التهيسييه الجديده ارباع وكمان انصاص بتهرب ليه مننا ...... نشرب ونعيش ونعيش حنرق ليه فى دمنا جايز بربع زبيب نعمل دماغ انما ..... يمكن بقرش حشيش نوصل لابعد سما دا حلمنا طول عمرنا غرزه تلمنا كلنا كلنا .......... أطفالنا فى كل مكان عاوزين يشربوا دخان ....... كليوباترا وبوستن وسوبر وحشيش وبنجو كمان أطفالنا فى كل مكان عاوزين يشربوا دخان ....... كليوباترا وبوستن وسوبر وحشيش وبنجو كمان جايز بربع زبيب نعمل دماغ انما ..... يمكن بقرش حشيش نوصل لابعد سما دا حلمنا طول عمرنا غرزه تلمنا كلنا كلنا .......... والبنجو مهوش بالكلمه بالشد وبالانفاس ..... والورقه كمان كارتيلا قل شيشا بدون رفاس والبنجو مهوش بالكلمه بالشد وبالانفاس ..... والورقه كمان كارتيلا قل شيشا بدون رفاس جايز بربع زبيب نعمل دماغ انما ..... يمكن بقرش حشيش نوصل لابعد سما دا حلمنا طول عمرنا غرزه تلمنا كلنا كلنا .......... و ده لينك تحميل الاغنية كمان بسوط نملة مسطولة ملهاش حل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) التعديل الأخير تم بواسطة beckham ; 03-22-2010 الساعة 06:54 PM |
|
#7
|
||||
|
||||
|
امال ايه هى عشره سنتين تلاته يامنوللى
دى عشره حوالى 3دقايق ونص تقريبا يعنى عشره طوووووووووووووووويله اطول الزرافه نفسويتها المهم المهم ايه المفائجه جايبالى شيكولاته ولا مصاصه بسر فكرى بسرعه اناقاعدمستنى عالتلاجه تعاليلى هناك هستناكى سلام
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#8
|
|||
|
|||
|
اذن
انا ممكن استقيل و اعود بجانب صفوف الماجيكاوية العاديين اني اتنحي عن اي منصب تهييسي مقدم لي و ارجوكم جميعا ان تعونوني علي هذا القرار بعد ان وضعت كل جهدي و كل عملي في رابطة المهيسيين يتم وقفي يومين عن العمل انا باقدم الاستقاله و ارجو قبولها و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
#9
|
|||
|
|||
|
إيه يا ابني انت رايح تأمم القناه
عمال تتنحى عن منصبك التهييسي وترجع تاني ومحدش عارفلك حال واحد ترسى عليه إتخذ قرارك يا مهيس وخلاص يا مهيس منك ليه مسمعش نفس حد فيكم هههههههههههههههههه مش عارفه أنا بشخط وبنطر على اساس ايه عادي عادي المراقبه بتاعت القسم اللي فيه الرابطه يعني انتوا فاتحين رابطتكم دي اصلا على ارضي وكمان مبتدفعوش إيجار يعني أشخط براحتي تهييييييييييييس دوت كوم : المدرسه داخله و إحنا مهييسين و حالتنا كرب و نصعب عالكل داخلين أبيض يا ورد و دماغنا فل الفل لا محصلين تهييس و لا حتى فسيخ والله حالنا صعب لكن نعمل ايه حكم القوى صعب مش هنعرف ننام تانى براحتنا بس نسهر علشان دروسنا و نلاقى امتحانات على الابواب و لا حد بيفتح لينا الباب لا اهل يجولنا و لا صحاب يعبرونا كله مهموم فى الامتحانات اللعينه الله يدينا العون اكتر ناس فى الكون بتتعب هم الطلاب المتعبون لا قادرين نفهم و لا قادرين نفهم ساعات بحس ان اهلى جابونى علشان يمرمطونى ليه ده احنا غلبانين و قلبنا طيب زى البرسيم بنتاكل و مع ذلك مش بناكل واللا إنتوا مش حاسين |
|
#10
|
||||
|
||||
|
الله عليكى هو دا التهييس اللى مابعده تهييس وبعدين
احنا هنفضل نشد فكلام بعض كدا اللى يشوفنا يقول علينا ايه مهيسين مش نافعين عايزين نهيس على حق يارجاله وانت يابيكهام هدى اعضائك شويه ياابنى وخليك روحك مهيسه زينا وتعالى على نفسويتك شويه ياعم ان ماستحملناش بعض فرابطتنا مين هيستحملنا بقيييييي متشمتوش فينا البنى ادمين العادين ياجماعه
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| "مهيسين, "الماجيك[للمهيسين, رابطة, فقط] |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لأول مرة على النت "Half life2" + جميع "الإضافات MODS " بعدة روابط | linkin park | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 08-10-2010 04:04 AM |
| اول نشاط ل"رابطة مهيسين الماجيك" | manolly | اضحك من قلبك | 8 | 03-12-2010 01:39 AM |
| النشاط الثانى ل"رابطة مهيسين الماجيك" | manolly | اضحك من قلبك | 7 | 03-12-2010 01:35 AM |
| الإمارات تسعى لاستغلال "صحوة النهاية" أمام هندوراس "المفاجأة" | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 10-01-2009 07:05 AM |
| "تلفزيون الماجيك" البث الحى والمباشر لمهرجان الاحلام "رسلومانيا 25" تم البث بنجاح | Captain_H | الرياضه الاخرى | 1 | 03-27-2009 12:53 PM |