![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
المنتدى حلو ولكن ينقصه دردشة تكون لأعضاء المنتدى
الرجاء من الإدارة ان تعمل دردشة |
|
#2
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
اهلا بيك يغالى فى المنتدي والله فكره الدردشه كانت موجوده فى المنتدي بس حصل بسبها مشاكل وعلشان كانت تم الغاء الفكره |
|
#3
|
||||
|
||||
|
موضوع جميل ولو في حاجة عقول
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#4
|
||||
|
||||
|
طب لو شات عشان نكلم بعض
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#5
|
||||
|
||||
|
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
طب قسم انجليزي!!!!!!!!!!!!!!
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#7
|
|||
|
|||
|
طب أنا عندى مشكله فى المنتدى أقولها لمين
عالعموم هقولها هنا وخلاص أنا مشاركاتى فى قسم ألعاب الماجيك والضحك والفرفشه مش بتتعد يعنى بتتعد فى الأقسام التانيه بس لما بسجل مشاركه فى قسم الضحك والفرفشه مش بتتحسب ولا تتعد أرجوا الافاده وميرسى على الموضوع سيلفر |
|
#8
|
|||
|
|||
|
خلاص يا كارمن المشاركات فى قسم الضحك والفرفشه مش بتتحسب
ده تعديل حصل فى المنتدى من قريب |
|
#9
|
|||
|
|||
|
اه جولدن ميرسى
ما انا عرفت |
|
#10
|
|||
|
|||
|
اوك يا كارمن
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نرحب بكم في قسم أسواق المال | أبو عبدالله | السوق السعودي للأوراق المالية | 1 | 10-29-2010 05:05 AM |
| اجعل حياتك وردة بيضاء | دبدوباية | المنتدى العام | 3 | 07-02-2010 07:27 PM |
| نرحب بالعضوة الجديدة (جزايريه حره) | tafa | منتدى الترحيب والاهداءات | 13 | 03-02-2009 07:13 AM |
| وردة نـادرة جـدا | admin | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 10-29-2008 10:12 AM |
| يا ريت نرحب بعضونا الجديد..... | TORGO | منتدى الترحيب والاهداءات | 5 | 07-19-2008 12:12 AM |