![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
of cours
are you love el mjeck
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#2
|
|||
|
|||
|
yes
of course do you have sincere friends ?? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
yes
do you honest
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#4
|
|||
|
|||
|
yes
i think that are you agood man ?? |
|
#5
|
|||
|
|||
|
if u wanna my opinion
that game is not good thanx plz ma7adesh yez3al mny 3shan ra2yey i'm sory |
|
#6
|
|||
|
|||
|
أكيد ده رأيك يا سعيد ومحدش هيزعل
بس من حقنا انك توضح وجهة نظرك وتقول ليه الموضوع وحش أو الجيم مش حلوه |
|
#7
|
|||
|
|||
|
عادى الجيم كويسه بس متهيالى فى زيها باين صح بس عربى
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
no ana ma2oltesh we7esh bs belzabt zay ma2al golden
en elmawdo3 metkarar bs bel3araby a2olek ya karmen feeh le3ba teb2a mofeeda zay meslan le3bet moro chocolate elly hya elkelma w 3aksaha de 7aga gameela w fnafs elwa2t mmkn nastafeed beeha da ra2yey b3d eznoko tab3an |
|
#9
|
|||
|
|||
|
لا عادى طبعا يا سعيد ورايك نحترمه
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
أكيد يا سعيد بنحترم رأيك
بس أنا شايفه ان فى فرق كبير اللعبه دى اينجلش والتانيه عربى يبقى تفرق وكمان برنس بيعمل الحاجات الاينجلش دى عشان ان شاء الله لما يتفتح قسم اينجلش فى المنتدى تتنقل الحاجات دى ليه يبقى لازم كلنا نشجعه طالما هو عاوز يعمل حاجه مفيده |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| false, true |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| Acronis True Image Home 2011 اخذ نسخة احتياطية للويندوز | ahmedbk90 | منتدي البرامج العامه | 0 | 09-14-2010 10:48 PM |
| اعمل نسخة احتياطية لجهازك مع Acronis True Image Home 2010 v13 Build 6053 | Silver | منتدي البرامج العامه | 0 | 12-06-2009 01:56 AM |