![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
الساعه 4 بالدقيقه ونفس الثانيه كمان بس انتى سبقتينى بثانيتين كده ههههههههههههههههههههههههه ه كارمن مانوللى أميره عبدو سيلفر أدمن جولدن مان العاشق أوس الواثق برنس أليكس عمرو تافا عمر غانم قرش 50 قرش 5 جنيه 50 جنيه 100 جنيه 500 جنيه 10 آلاف جنيه 50 الف جنيه 75 الف جنيه 100 الف جنيه 125 الف جنيه 250 الف جنيه |
|
#2
|
|||
|
|||
|
اللعبه جميله
وأنا من تابعيها بس عندي اقتراح لو تقدري تخليها لايف بمعنى ان يكون ليها ميعاد محدد ينتظره الأعضاء وتتلعب أمام الكل والكل كل شويه يحمل الصفحة أكيد هتحقق نسبة مشاهدة أعلى وتدور اللعبة أسرع والمكاسب تزيد وكمان انتي تحققي مكاسب اعلانية هههههههههههههه تقبلي مروري وياريت أبقى من المتسابقين وأجرب حظي اللي أنا عارفه no deal |
|
#3
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههههه
ازيك يا علي حمد الله على سلامتك ليه بس كده من أولها no deal انت طبعا بقيت واحد من المتسابقين نخلص غاده ونحطك في القايمه الجديده ياللا يا جماعه عاوزين متسابقين أكتر وعاوزين نوصل للعدد اللي في البرنامج بجد 22 متسابق احنا كده بقينا 14 متسابق بجوست ياللا تابعنا يا علي |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ان شاء الله هتابع
معاكم ومش من ع الدكه |
|
#5
|
|||
|
|||
|
يلا يا غاده يا بنت اسكندريه
طبعا الاسكندرانيه هما اللى لازم يفوزوا بالربع مليوننننننن يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده |
|
#6
|
|||
|
|||
|
مبروك يا مانولى معلش جت متاخره
ويالا يا غاده |
|
#7
|
|||
|
|||
|
يارب كلو يكسب يلا مين اللى على الكرسي
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
الله يبارك فيك
هاا اكلتوا البيتزا ولا لسة يلا يا غادة عاوزينك تكسبي علسان تعزمينا عزومة حلوة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
فين غادة يا جماعة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
ياللا يا غاده
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (مين, لعبة, الحياه, يلعب؟؟!!), عاوز |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أاموت باوهام الحياه ، وحبك سر الحياه!! | طائر الحب الحزين | المنتدى العام | 0 | 05-26-2010 09:46 AM |
| الى من كل فقد الامل فى الحياه | lost love | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 01-23-2010 02:08 AM |
| مقاييس الحياه | vindiesel | المنتدى العام | 12 | 01-02-2010 03:01 AM |
| اجازة من الحياه | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-23-2009 04:53 PM |
| لو عاوز تعرف مثلك وقدوتك فى الحياه | THE KING | عالم ادم | 16 | 07-04-2009 01:41 AM |