![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
ابقي هاتي معاكي حاجه للعشا عشان التلاجه فاضيه
أنا بقى هقوم آخد شاور ياللا متتأخروش هستناكم |
|
#12
|
||||
|
||||
|
اوكى بس انا هاجى قبل العشا يا فالحة
مش هتتغدوا ولا ايه ههههههههههههههههههه
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
هاتى بس حاجه للعشا نبقى نشيلها فى التلاجه عشان ممكن منقدرش ننزل
هو فين باقي الناس اللي في البيت هنا مفيش غير احنا التلاته انا هقوم اخبط عليهم فى اوضهم على بال ما تيجى يا مانوللى انتى وتافا متتأخروش بره |
|
#14
|
||||
|
||||
|
طيب تمااااااااااااااااام
انا جبت معايا العشا اسكتوا ده المترو كان زحمة موووووووووت النهاردة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
قعدتو تقلولى انزل ادينى نزلت
ضربونى برا V ![]() ![]() :-s>:P
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] I hate to love, I love to hate
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
:-o
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] I hate to love, I love to hate
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
اه جبتلك ياعم
فين بقيت العيال اللى معانا هنا خرجوا ولا ايه ماتيجوا نلعب لعبة حلوة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
شكلها نسيت يا تافا
قوللي مين اللي ضربك وليه؟ ياريتك ما كنت نزلت |
|
#19
|
||||
|
||||
|
اوكى شكرا بس مش معايا فلوس
وبصراحة مش ناوى اديكى ثمنهم هروح بقى النادى سلام وهرجع على الساعة 1 الصبح ابقو سيبو الباب مفتوح
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] I hate to love, I love to hate
|
|
#20
|
||||
|
||||
|
ضربونى بالطوب ولاد المدايئة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] I hate to love, I love to hate
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معانا!!, البيت, بيتك...اتفضل |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بحبك يعنى بحبك | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 07-11-2010 04:17 AM |
| اتفضل واعرف معنى الحب | THE KING | عالم ادم | 3 | 01-31-2010 10:55 AM |
| لو حابب تضحك اتفضل | لمحه حب | اضحك من قلبك | 3 | 01-24-2010 05:28 AM |
| عادل إمام وهو نايم (البيت بيتك)أدخل ههههههه | عمر-غانم | اضحك من قلبك | 16 | 11-26-2009 12:36 AM |
| حوار عصام الحضرى فى البيت بيتك | afous | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 03-05-2008 07:28 PM |