![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
يوم ما الاهلى خسر من النجم الساحلى 3
يوم ما الاهلى خسر من الاهلال السوادنى3 افتكرت اعلان النجمة والهلال بتاع دوادا صح بتاع المشات انا هسمى نادى الهلال والنجمة واللى موافق على هذا الاسم يكتب ويقول راى يمكن نغير الاسم ويبق محصلش الهلال والنجمة اصل المشكلة ان بعد هزيمتي الهلال والنجم أصبح لدى الأهلاوية عقدة من الكواكب وأصبحوا يخافون من المشي في الشوارع ليلا الشياطين الحمر بيخافوا من الكواكب والاهلويه بيمشوا بالليل مغمضين عيونهم لييييييييييه ؟ علشان لا بيحبوا يشوفوا نحمه ولا هلال هههههههههههههه تيتوس |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الاهلى, الماجيك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صور للجمال حمزه وهو فى تدريب الاهلى وبقميص الاهلى | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 06-20-2010 09:54 PM |
| عندي مشكله حد يحلهالي بقى | karmen | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 6 | 01-30-2010 07:14 AM |
| انا عندي اقتراح | احمدينيو | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 1 | 12-03-2009 11:12 PM |
| عندى طلب (ممكن)؟؟؟ | karmen | اضحك من قلبك | 36 | 08-11-2009 03:09 AM |
| موال .... من عندى | sha3lan | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 07-14-2009 07:12 AM |