منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   أما راجل تييييييييييت صحيح (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16007)

karmen 02-02-2010 11:53 PM

لا جااااااااااامد
فكره حلوه فعلا عشان الواحد يتلاشى الإحراج
ميرسي كتير على مرورك يا جولدن

أمير الظلام 02-19-2010 01:07 AM

انا من رايي ان الراجل ده معندهووووووووووش دم فعلا وانا كنت هرد عليه واقوله وانت مالك وهطلع على طوووووووووووووووووووووووو ل

karmen 03-14-2010 03:07 AM

هههههههههههههههههه
أنا من رأيي إن بلاش حمامات عموميه من الأساس
ههههههههههههههه
ميرسي كتير يا أمير الظلام على مرورك
نورتني


الساعة الآن 12:22 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir