![]() |
لا جااااااااااامد
فكره حلوه فعلا عشان الواحد يتلاشى الإحراج ميرسي كتير على مرورك يا جولدن |
انا من رايي ان الراجل ده معندهووووووووووش دم فعلا وانا كنت هرد عليه واقوله وانت مالك وهطلع على طوووووووووووووووووووووووو ل
|
هههههههههههههههههه
أنا من رأيي إن بلاش حمامات عموميه من الأساس ههههههههههههههه ميرسي كتير يا أمير الظلام على مرورك نورتني |
| الساعة الآن 12:22 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir