منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-20-2009, 06:43 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
أما راجل تييييييييييت صحيح



كنت فى مشوار و طبعا الفضول اللى هيقتلنى بسببه الحوار ده كله حصل
أنا شوفت حيطه مكتوب عليها أحذر الدهان المهم حطيت ايدى طبعا لازم أتأكد
المهم دخلت حمام من الحمامات العامه
و غسلت أيدى و قولت أدخل الحمام بالمره المهم أول ما دخلت سمعت واحد فى الحمام اللى جنبى بيقوللى إيه عامل إيه
مكنتش عارف أرد أقول إيه قولت بخير الحمد لله
راح قايللى بتعمل ايه
أنا استغربت وقولت إيه السؤال اللى ملوش لازمه ده و مكنتش عارف اقول إيه قولتله بعمل زيك
أقدر أجى عندك ولا مش هينفع
أنا قولت ايه الرجل التيت ده عاوز أيه كنت همسكه أخلى وشه شوارع
بس قولت أخلينى أحسن منه وقولتله لأ طبعا مش هينفع
















لقيتوه بيقول بوص هتصل بيك بعدين علشان فى واحد غبى أوى فى الحمام اللى جنبى بيرد عليه


b-(b-(
:-@:-@
الموقف ده حصل لواحد فعلاً


الواحد ده مخرجش م الحمام غير لما إتأكد ان الراجل التاني ده طلع


لو إنت مكانه قوللي هتعمل إيه
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
تييييييييييت, راجل, صحيح


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
انت مش راجل هتعمل اية لو الكلمة دى اتبخت ف وشك؟ طائر الحب الحزين المنتدى العام 3 05-20-2010 06:33 AM
راجل كريم أوى karmen اضحك من قلبك 6 08-13-2009 06:39 AM
اخر راجل في العالم night_fox اضحك من قلبك 7 06-23-2009 11:09 PM
يوم موت راجل (( شعر )) THE BOSS الابداعات الفنيه للاعضاء 5 05-29-2009 09:34 AM
صاحب راجل mody eljoker المنتدى العام 5 08-04-2008 12:54 AM


الساعة الآن 04:31 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir