![]() |
بصراحة انا شايف اللى حضرتك شوفته ان الدنيا مش ماشية على حاجة واحدة الدنيا فيها الحلو وفيها المر ومش كل صوابعنا زى بعضيها تسلم ايدك مواضيعك جميلة اوى |
ميرسى ليك يا الساحر تسلم على المرور |
| الساعة الآن 07:12 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir