منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   يا سلام عالإختراعات فاضل إيه تاني معملهوش اليابانيين!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13075)

karmen 09-26-2009 10:52 PM

يا سلام عالإختراعات فاضل إيه تاني معملهوش اليابانيين!!
 
هاى إزيكم يا جماعه
جبتلكم النهارده صور لإختراعات يابانيه عجيبه وغريبه
متلاقيهاش غير في اليابان وبس


أسيبكم مع الصور
^
^
^
^
^
^
^

طبعا دي زبده على شكل صمغ
متلاقيهاش غير في اليابان
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]






وده إختراع جميل اوى عشان البيبي يمشي وينضف في نفس الوقت

اهو نستفيد منهم بردو بدل الخراب اللي بيعملوه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]








ودي بقى وداعا للمياه في الشتاء
لو المطره جدعه بقى تبقى تعرف تدخل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]






نام براحتك ومتخافش من الوقعه
مثبت جيد للرأس
عشان الناس اللى بتسحب في النوم فى الاماكن العامه
ههههههههههههههه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]






عشان تآكل بسرعه وبدون توقف
مش هتحتاج تنفخ في الأكل عشان يبرد


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]






وده بقى عشان الأطقال ميشبعوش ابدا من الأكل الصحي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]












هل تفتقد الحنان؟

الحل موجود عند اليابانيين
يعنى الواحد مش محتاج يتجوز خلاص
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]








تمللت من حمل المناديل..؟
علقها برأسك وإنسى الهم.!![عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

manolly 09-27-2009 12:28 AM

هههههههههههههههه
تصدقى اختراعات حلوة ومفيدة

karmen 09-28-2009 01:14 PM

فعلا يا ميمو وغريبه اوى
ميرسي كتير ليكى عالمرور

admin 09-29-2009 06:26 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 09-30-2009 01:52 AM

تصدقي بجد يا كارمن اختراعات جامده اخر حاجه ومفيده بجد ماشاء الله عليهم عليهم عقليه كبير جدا ايه ده مفيش حاجه ممكن تريحهم الا واخترعوها سبحان الله علي الذكاء بس بجد جامدين كارمن ميرسي

al3ashk 09-30-2009 03:18 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 10-01-2009 01:57 PM

ميرسي ليكي يا أموره عالمرور تسلميلي

karmen 10-01-2009 01:59 PM

ميرسي احمد واسامه عالمرور

golden man 10-01-2009 02:46 PM

واحنا مريحين نفسنا برضه
احنا احسن منهم هههههههههههه
هما يعملوا واحنا نشتري على الجاهز
خلينا قاعدين كده
تسلمى يا كارمن

karmen 10-05-2009 07:01 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههه
على رأييييييييييييييييييييك
ميرسي يا هيما على مرورك

اوس الواثق 10-05-2009 07:23 AM

بجد جميله بجد الناس دي مفيش وقت عندهم بيمر من غير تفكير تسلم الايادى

karmen 10-05-2009 07:56 AM

فعلا يا اوس
ميرسي كتير ليك عالمرور


الساعة الآن 01:46 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir