منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > الصـــور ومقاطع الفيديو

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 09-26-2009, 10:52 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
صور(الماجيك) يا سلام عالإختراعات فاضل إيه تاني معملهوش اليابانيين!!

هاى إزيكم يا جماعه
جبتلكم النهارده صور لإختراعات يابانيه عجيبه وغريبه
متلاقيهاش غير في اليابان وبس


أسيبكم مع الصور
^
^
^
^
^
^
^

طبعا دي زبده على شكل صمغ
متلاقيهاش غير في اليابان







وده إختراع جميل اوى عشان البيبي يمشي وينضف في نفس الوقت

اهو نستفيد منهم بردو بدل الخراب اللي بيعملوه








ودي بقى وداعا للمياه في الشتاء
لو المطره جدعه بقى تبقى تعرف تدخل







نام براحتك ومتخافش من الوقعه
مثبت جيد للرأس
عشان الناس اللى بتسحب في النوم فى الاماكن العامه
ههههههههههههههه







عشان تآكل بسرعه وبدون توقف
مش هتحتاج تنفخ في الأكل عشان يبرد









وده بقى عشان الأطقال ميشبعوش ابدا من الأكل الصحي













هل تفتقد الحنان؟

الحل موجود عند اليابانيين
يعنى الواحد مش محتاج يتجوز خلاص








تمللت من حمل المناديل..؟
علقها برأسك وإنسى الهم.!!
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
معملهوش, اليابانيين!!, ثاني, سلام, عالإختراعات, فاضل


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كان فاضل beckham منتدي الفنون الادبيه 0 02-26-2010 12:46 PM
سر من اسرار اليابانيين عضوانيتا عالم حواء 1 12-09-2009 04:10 AM
وجوه مصريه 100%100 (لدكتور فريد فاضل) karmen الصـــور ومقاطع الفيديو 4 10-08-2009 12:07 PM
جنون اليابانيين admin الصـــور ومقاطع الفيديو 10 10-14-2008 02:16 PM
مياه الشرب ملوثه ..... فاضل ايه تانى!!! EL_MJEK المنتدى العام 2 03-11-2008 05:43 AM


الساعة الآن 07:56 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir