منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   أما راجل تييييييييييت صحيح (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16007)

karmen 12-20-2009 06:43 AM

أما راجل تييييييييييت صحيح
 


كنت فى مشوار و طبعا الفضول اللى هيقتلنى بسببه الحوار ده كله حصل
أنا شوفت حيطه مكتوب عليها أحذر الدهان المهم حطيت ايدى طبعا لازم أتأكد
المهم دخلت حمام من الحمامات العامه
و غسلت أيدى و قولت أدخل الحمام بالمره المهم أول ما دخلت سمعت واحد فى الحمام اللى جنبى بيقوللى إيه عامل إيه
مكنتش عارف أرد أقول إيه قولت بخير الحمد لله
راح قايللى بتعمل ايه
أنا استغربت وقولت إيه السؤال اللى ملوش لازمه ده و مكنتش عارف اقول إيه قولتله بعمل زيك
أقدر أجى عندك ولا مش هينفع
أنا قولت ايه الرجل التيت ده عاوز أيه كنت همسكه أخلى وشه شوارع
بس قولت أخلينى أحسن منه وقولتله لأ طبعا مش هينفع
















لقيتوه بيقول بوص هتصل بيك بعدين علشان فى واحد غبى أوى فى الحمام اللى جنبى بيرد عليه


b-(b-(
:-@:-@
الموقف ده حصل لواحد فعلاً


الواحد ده مخرجش م الحمام غير لما إتأكد ان الراجل التاني ده طلع


لو إنت مكانه قوللي هتعمل إيه

المحاسب 12-20-2009 08:22 AM

ههههههههههههه
دا راجل اهبل انا لو منه كنت مسكته طحنته وخليت فعلا وشه شوارع
تسلم الاياااااااااااااااادى ساره

admin 12-20-2009 09:24 AM

لقيتوه بيقول بوص هتصل بيك بعدين علشان فى واحد غبى أوى فى الحمام اللى جنبى بيرد عليه


مش عارف الغباء من مين

بس ساعتها هخرج واسيب الحمام

yousef eldeep 12-20-2009 09:37 AM

انا عن نفسي ساعت ماحاجة تحصل زي دي انا هاطلع اجري
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه

بجد جامد ياسارة
................................
تقبلي مني مروري

لمحه حب 12-20-2009 09:58 AM

يعطيك العافيه ياقمر بس بجد مش عارفه حعمل ايه

الفرعون العاشق 12-20-2009 07:28 PM

ايه العبط ده
هو فيه كده فى الزمن ده
طبعا هسيبه وامشى ( بلد بتاعت شهادات صحيح )
جميله اوى كارمن

karmen 01-10-2010 03:36 AM

هههههههههههههههههههه
ميرسي ليكم كلكم على تعليقاتكم الجميله
بس انتوا شكلكوا فهمتوني غلط
أنا بقول لو انتوا مكان الراجل الغبي اللي كان بيرد عالتاني
هتعملوا ايه
على فكره اللي حصله ده
ممكن ميكونش غباء
ممكن يكون سوء تفاهم
ميرسي
المحاسب
أسامه
يوسف
لمحه
الفرعون
على مروركم

el.sa7er 01-10-2010 07:06 AM

ههههههههههههههه
بجد موقف تحفةةةةةةةةةةة
نايس توبيك
تسلم ايدك

karmen 01-25-2010 08:29 PM

ميرسي كتير ساحر على مرورك الجميل
نورتني

golden man 01-26-2010 10:33 AM

ههههههههههههههههههههههههه هه
هقوم ماسك التليفون بتاعى واعمل نفسى بكلم واحد انا كمان

karmen 02-02-2010 11:53 PM

لا جااااااااااامد
فكره حلوه فعلا عشان الواحد يتلاشى الإحراج
ميرسي كتير على مرورك يا جولدن

أمير الظلام 02-19-2010 01:07 AM

انا من رايي ان الراجل ده معندهووووووووووش دم فعلا وانا كنت هرد عليه واقوله وانت مالك وهطلع على طوووووووووووووووووووووووو ل

karmen 03-14-2010 03:07 AM

هههههههههههههههههه
أنا من رأيي إن بلاش حمامات عموميه من الأساس
ههههههههههههههه
ميرسي كتير يا أمير الظلام على مرورك
نورتني


الساعة الآن 09:15 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir