منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   يخلق من الشبه 40 (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13323)

THE KING 10-06-2009 07:48 AM

يخلق من الشبه 40
 
السلام عليكم ..

تخيل ان الواحد ليه شبيه بالظبط .. مابالك المشاهير بأه ؟؟!!


ده رونالدو


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وده شبيه رونالدو ..!!

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

من قطر

وده الرئيس الأمريكي باراك أوباما

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وده شبيه باراك أوباما ..!!

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

من أندونيسيا

وده الرئيس الإيراني الأحمدي نجاد

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وده شبيه الأحمدي نجاد
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

من اليمن

اتمني انه يكون عجبكم ..
والسلام عليكم

karmen 10-06-2009 01:42 PM

آه فعلا شبه اوباما ورونالدو
بس انا معرفش للأسف شكل الرئيس الايرانى
ميرسي كتير ليك يا عمور
هو ده رونالدو بيلعب فين؟؟
هو فيه لاعيب كوره تانى اسمو كريستيانو رونالدو؟؟
هو ده واحد وده واحد؟؟

THE KING 10-06-2009 06:09 PM

والله منا عارف بيلعب فين .
دلوقتي انا هنزل الصور الحقيقيه واعدل الموضوع علشان تشوفي شبه بعض ولا لأه

admin 10-07-2009 05:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 84765)
آه فعلا شبه اوباما ورونالدو
بس انا معرفش للأسف شكل الرئيس الايرانى
ميرسي كتير ليك يا عمور
هو ده رونالدو بيلعب فين؟؟
هو فيه لاعيب كوره تانى اسمو كريستيانو رونالدو؟؟
هو ده واحد وده واحد؟؟


رونالدو بيلعب فى البرزيل
كريستيانو بيلعب فى البرتغال

karmen 10-07-2009 11:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 84954)
رونالدو بيلعب فى البرازيل
كريستيانو بيلعب فى البرتغال

آها
انا كده فهمت
يعنى كريستيانو رونالدو غير رونالدو


ميرسي اوى يا اسامه عالمعلومه والاهتمام


الساعة الآن 09:06 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir