![]() |
يخلق من الشبه 40
السلام عليكم .. تخيل ان الواحد ليه شبيه بالظبط .. مابالك المشاهير بأه ؟؟!! ده رونالدو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وده شبيه رونالدو ..!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] من قطر وده الرئيس الأمريكي باراك أوباما [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وده شبيه باراك أوباما ..!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] من أندونيسيا وده الرئيس الإيراني الأحمدي نجاد [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وده شبيه الأحمدي نجاد [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] من اليمن اتمني انه يكون عجبكم .. والسلام عليكم |
آه فعلا شبه اوباما ورونالدو
بس انا معرفش للأسف شكل الرئيس الايرانى ميرسي كتير ليك يا عمور هو ده رونالدو بيلعب فين؟؟ هو فيه لاعيب كوره تانى اسمو كريستيانو رونالدو؟؟ هو ده واحد وده واحد؟؟ |
والله منا عارف بيلعب فين . دلوقتي انا هنزل الصور الحقيقيه واعدل الموضوع علشان تشوفي شبه بعض ولا لأه |
اقتباس:
رونالدو بيلعب فى البرزيل كريستيانو بيلعب فى البرتغال |
اقتباس:
انا كده فهمت يعنى كريستيانو رونالدو غير رونالدو ميرسي اوى يا اسامه عالمعلومه والاهتمام |
| الساعة الآن 08:41 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir