![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
السلام عليكم ..
تخيل ان الواحد ليه شبيه بالظبط .. مابالك المشاهير بأه ؟؟!! ده رونالدو ![]() وده شبيه رونالدو ..!! ![]() من قطر وده الرئيس الأمريكي باراك أوباما ![]() وده شبيه باراك أوباما ..!! ![]() من أندونيسيا وده الرئيس الإيراني الأحمدي نجاد ![]() وده شبيه الأحمدي نجاد ![]() من اليمن اتمني انه يكون عجبكم .. والسلام عليكم التعديل الأخير تم بواسطة THE KING ; 10-06-2009 الساعة 06:23 PM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
آه فعلا شبه اوباما ورونالدو
بس انا معرفش للأسف شكل الرئيس الايرانى ميرسي كتير ليك يا عمور هو ده رونالدو بيلعب فين؟؟ هو فيه لاعيب كوره تانى اسمو كريستيانو رونالدو؟؟ هو ده واحد وده واحد؟؟ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
رونالدو بيلعب فى البرزيل كريستيانو بيلعب فى البرتغال |
|
#4
|
|||
|
|||
|
آها
انا كده فهمت يعنى كريستيانو رونالدو غير رونالدو ميرسي اوى يا اسامه عالمعلومه والاهتمام |
|
#5
|
|||
|
|||
|
والله منا عارف بيلعب فين .
دلوقتي انا هنزل الصور الحقيقيه واعدل الموضوع علشان تشوفي شبه بعض ولا لأه |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الشبه, يخلق |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الأهلي يحتفل بلاعبيه الدوليين .. وتريكة يحلق شعره للعمرة | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 02-04-2010 10:06 AM |
| خمسة عاشوا في الدنيا لم يخلق واحد منهم في الدنيا | THE KING | منتدى نور الإيمان | 5 | 07-14-2009 05:19 AM |
| ادخل بسررررعه (بوش يخلق من الشبه الربعين) | نسيم الروح | الصـــور ومقاطع الفيديو | 10 | 11-13-2008 07:24 PM |
| يخلق من الشبه اربعين | EL_MJEK | الصـــور ومقاطع الفيديو | 3 | 03-17-2008 11:02 AM |