![]() |
ودى قصه السندريلا بعدالتهييس
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
قصه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]وهى مهيسه!!!!هههههههه خدوا القصة أنا جبتلكم قصه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]بس ايه أخر تشرد تعالوا و شوفوا مرات الاب : بت يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]اصحى يا بت تتكك خابطة فى نفوخك سندريلا : اييييه يا مرات ابويا خمسه وحقوم مرات الاب: قومى يا بت قامت قيامتـك وصحيت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]وهى بتأفأف مرات الاب : يـاله قومى اكنسـى وامسحى على ما اجى سندريلا : وانتو رايحين فين ومتزوقين كده وكل واحده عامله نيو لوك مرات الاب : رايحين حفله الامييير اللى حيختار واحده عشان يتجوزهـا سندريلا : خدونى معاكو انا عاوزه اروح بليز مرات الاب : بليز ايه يا معفنة وتروحى فين يا موكوسـه بلبسك المهرول ده انا عايزه ارجع الاقى البيت بيبرق ومشيت مرات الاب وبانتها التلاته وقعدت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]تعيـط وفجــأه طلعتلها الســاحره من البوتجاز [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الساحره : مالك يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]؟؟؟ سندريلا : كان نفسى اروح معـاهم الحفله بس لبسى مقطع و موبايلى كارت ولابسه شبشب بصباع الساحره : ولا يهمك وطلعت من جيبها الموبايل وطلبت الاتليه بتاع مدام لولو يبعتو فستان وجزمه اخر موديـل فرحت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ولبست وحطط الايشادو و الجليتور ورشت البرفان [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بس الساحره قالتلها قدامك للساعه 12 لازم ترجعى انا صعيديه ودمى حامى ومعنديش بنات تتأخر و لو اتأخرتى حترجعى زى ما كنتى بلبسك المنتن وسط الناس يا بيئة سندريلا : حاضر حاضر اما ساحره زبالة صحيح , خرجت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]من البيت لقت الساحره مجهزة عربيةbmw ركبت سندريلا وراحت ع القصـر ولفت جمــالها كل اللى موجودين و اول ما عين [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الامير وقعت عليها راح وطلب يرقص معاها و وافقــت نظرات ... همسات صمــت ترررررررررن ترررررررررررن سندريلا : ده الساحره بتدينى ميسد .. يا خبر الساعه 12 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وقامت طالعه تجرى قوم ايه وهى بتجرى فرده الجزمه اتخلعت خدها الامير المعجب و نده للوزير [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الامير : يا وزير لؤى الوزير : امرك مولاى الامير : خد الجزمه دى اسحبلى صورتها اسكانر و نزل صورتها فى كل الجرايد و ع الويب سايت بتاع قريتنـا واكتب الى صاحبه هذه الجزمه التوجهه للقصـر الملكــى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بنات كتير جدا راحو و يا سبحان الله الجزمه مجتش على مقاس حد فيهم (ال يعنى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]رجليها رجل معزه ) الى ان شاهدت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الاعلان عن فرده الجزمه على ميلودى هيتس وقامت بالتوجهه الى القصر وتزوجت هى والامير وعاشو فى تبات ونبات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] و خلفو تؤام ملتصق وشويه بنات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ياااريت تعجبكو قصتى المهيسه دى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
حلوه منك ريم
جميله اوى |
طيب قوليلنا مقاس الجزمة كام
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه ميرسي يا قمر |
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه لا حلوة تسلم ايدك يا قمر عقبال كده يا رب اما تنزليلنا قصة علي بابا و التسعين حرامي |
اقتباس:
ميرسى جدا العاشق منورنىوجودك |
اقتباس:
والله يامنوللى نسيت اسالها المره الجايه اول ماشوفها اكيد اكيد هطنشها ومش هسالهالك |
اقتباس:
همامش كانو باين 89حرامى هما بيزيدو ليه كدا طيب لما تشوفهم اوعى تسلمليش عليهم |
| الساعة الآن 04:08 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir