منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   ودى قصه السندريلا بعدالتهييس (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19659)

lost love 03-06-2010 02:41 AM

ودى قصه السندريلا بعدالتهييس
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


قصه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]وهى مهيسه!!!!هههههههه
خدوا القصة
أنا جبتلكم قصه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]بس ايه أخر تشرد

تعالوا و شوفوا


مرات الاب : بت يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]اصحى يا بت تتكك خابطة فى نفوخك


سندريلا : اييييه يا مرات ابويا خمسه وحقوم


مرات الاب: قومى يا بت قامت قيامتـك


وصحيت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]وهى بتأفأف


مرات الاب : يـاله قومى اكنسـى وامسحى على ما اجى


سندريلا : وانتو رايحين فين ومتزوقين كده وكل واحده عامله نيو لوك


مرات الاب : رايحين حفله الامييير اللى حيختار واحده عشان يتجوزهـا


سندريلا : خدونى معاكو انا عاوزه اروح بليز


مرات الاب : بليز ايه يا معفنة وتروحى فين يا موكوسـه بلبسك المهرول ده انا عايزه ارجع الاقى البيت بيبرق


ومشيت مرات الاب وبانتها التلاته وقعدت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]تعيـط وفجــأه طلعتلها الســاحره من البوتجاز




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساحره : مالك يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]؟؟؟

سندريلا : كان نفسى اروح معـاهم الحفله بس لبسى مقطع و موبايلى كارت ولابسه شبشب بصباع


الساحره
: ولا يهمك وطلعت من جيبها الموبايل وطلبت الاتليه بتاع مدام لولو يبعتو
فستان وجزمه اخر موديـل فرحت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ولبست وحطط الايشادو و الجليتور ورشت
البرفان


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بس الساحره قالتلها قدامك للساعه 12 لازم ترجعى انا صعيديه ودمى حامى ومعنديش بنات تتأخر و لو اتأخرتى حترجعى زى ما كنتى
بلبسك المنتن وسط الناس يا بيئة

سندريلا : حاضر حاضر اما ساحره زبالة صحيح , خرجت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]من البيت لقت الساحره مجهزة عربيةbmw


ركبت
سندريلا وراحت ع القصـر ولفت جمــالها كل اللى موجودين و اول ما عين


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
الامير وقعت عليها راح وطلب يرقص معاها و وافقــت نظرات ... همسات صمــت
ترررررررررن

ترررررررررررن


سندريلا : ده الساحره بتدينى ميسد .. يا خبر الساعه 12



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وقامت طالعه تجرى قوم ايه وهى بتجرى فرده الجزمه اتخلعت خدها الامير المعجب و نده للوزير




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الامير : يا وزير لؤى


الوزير : امرك مولاى


الامير
: خد الجزمه دى اسحبلى صورتها اسكانر و نزل صورتها فى كل الجرايد و ع
الويب سايت بتاع قريتنـا واكتب الى صاحبه هذه الجزمه التوجهه للقصـر
الملكــى



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بنات كتير جدا راحو و يا سبحان الله الجزمه مجتش على مقاس
حد فيهم (ال يعنى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]رجليها رجل معزه ) الى ان شاهدت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الاعلان
عن فرده الجزمه على ميلودى هيتس وقامت بالتوجهه الى القصر
وتزوجت هى والامير وعاشو فى تبات ونبات


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


و خلفو تؤام ملتصق وشويه بنات


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ياااريت تعجبكو قصتى المهيسه دى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الفرعون العاشق 03-07-2010 09:10 AM

حلوه منك ريم
جميله اوى

manolly 03-07-2010 09:15 AM

طيب قوليلنا مقاس الجزمة كام
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
ميرسي يا قمر

beckham 03-07-2010 09:31 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
لا حلوة تسلم ايدك يا قمر
عقبال كده يا رب اما تنزليلنا قصة علي بابا و التسعين حرامي

lost love 03-08-2010 01:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفرعون العاشق (المشاركة 132462)
حلوه منك ريم
جميله اوى


ميرسى جدا العاشق منورنىوجودك

lost love 03-08-2010 01:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 132467)
طيب قوليلنا مقاس الجزمة كام
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
ميرسي يا قمر


والله يامنوللى نسيت اسالها المره الجايه
اول ماشوفها اكيد اكيد هطنشها ومش هسالهالك

lost love 03-08-2010 01:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beckham (المشاركة 132477)
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

لا حلوة تسلم ايدك يا قمر
عقبال كده يا رب اما تنزليلنا قصة علي بابا و التسعين حرامي


همامش كانو باين 89حرامى هما بيزيدو ليه كدا
طيب لما تشوفهم اوعى تسلمليش عليهم


الساعة الآن 04:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir