منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-06-2010, 02:41 AM
الصورة الرمزية lost love
lost love lost love غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: فــ ق ــد الأحبـــة غــربــة ..ولــم يــ ع ــد لـى بــ ع ــدهــم بــلــد
المشاركات: 3,973
لاالله الا الله ودى قصه السندريلا بعدالتهييس




قصه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]وهى مهيسه!!!!هههههههه
خدوا القصة
أنا جبتلكم قصه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]بس ايه أخر تشرد

تعالوا و شوفوا


مرات الاب : بت يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]اصحى يا بت تتكك خابطة فى نفوخك


سندريلا : اييييه يا مرات ابويا خمسه وحقوم


مرات الاب: قومى يا بت قامت قيامتـك


وصحيت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]وهى بتأفأف


مرات الاب : يـاله قومى اكنسـى وامسحى على ما اجى


سندريلا : وانتو رايحين فين ومتزوقين كده وكل واحده عامله نيو لوك


مرات الاب : رايحين حفله الامييير اللى حيختار واحده عشان يتجوزهـا


سندريلا : خدونى معاكو انا عاوزه اروح بليز


مرات الاب : بليز ايه يا معفنة وتروحى فين يا موكوسـه بلبسك المهرول ده انا عايزه ارجع الاقى البيت بيبرق


ومشيت مرات الاب وبانتها التلاته وقعدت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]تعيـط وفجــأه طلعتلها الســاحره من البوتجاز







الساحره : مالك يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]؟؟؟

سندريلا : كان نفسى اروح معـاهم الحفله بس لبسى مقطع و موبايلى كارت ولابسه شبشب بصباع


الساحره
: ولا يهمك وطلعت من جيبها الموبايل وطلبت الاتليه بتاع مدام لولو يبعتو
فستان وجزمه اخر موديـل فرحت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ولبست وحطط الايشادو و الجليتور ورشت
البرفان





بس الساحره قالتلها قدامك للساعه 12 لازم ترجعى انا صعيديه ودمى حامى ومعنديش بنات تتأخر و لو اتأخرتى حترجعى زى ما كنتى
بلبسك المنتن وسط الناس يا بيئة

سندريلا : حاضر حاضر اما ساحره زبالة صحيح , خرجت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]من البيت لقت الساحره مجهزة عربيةbmw


ركبت
سندريلا وراحت ع القصـر ولفت جمــالها كل اللى موجودين و اول ما عين






الامير وقعت عليها راح وطلب يرقص معاها و وافقــت نظرات ... همسات صمــت
ترررررررررن

ترررررررررررن


سندريلا : ده الساحره بتدينى ميسد .. يا خبر الساعه 12





وقامت طالعه تجرى قوم ايه وهى بتجرى فرده الجزمه اتخلعت خدها الامير المعجب و نده للوزير






الامير : يا وزير لؤى


الوزير : امرك مولاى


الامير
: خد الجزمه دى اسحبلى صورتها اسكانر و نزل صورتها فى كل الجرايد و ع
الويب سايت بتاع قريتنـا واكتب الى صاحبه هذه الجزمه التوجهه للقصـر
الملكــى






بنات كتير جدا راحو و يا سبحان الله الجزمه مجتش على مقاس
حد فيهم (ال يعنى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]رجليها رجل معزه ) الى ان شاهدت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الاعلان
عن فرده الجزمه على ميلودى هيتس وقامت بالتوجهه الى القصر
وتزوجت هى والامير وعاشو فى تبات ونبات





و خلفو تؤام ملتصق وشويه بنات



ياااريت تعجبكو قصتى المهيسه دى


__________________

"... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..."
"...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..."
والعـدل مالوش مكــــان
الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة
والانســان مبقاش إنســان
ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس
عـــــدى حدوده خــلاص
لابقـى فيه إخـــــــلاص
"ولا بقـــــىفيه أمــــــان"

[-O<=(([-O<
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
السندريلا, بعدالتهييس


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 07:38 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir