عرض مشاركة واحدة
  #7  
قديم 12-05-2009, 02:39 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

4- shitashiki nakama nimoreigi ari

الأدب ليس فقط مع الغرباء

(كن مؤدباً حتى مع أصدقائك المقربين)



لالالالالالالالالالالالال الالالالا
مينفعش كده يا ميمو
يعني تفتكري ينفع أبقى مؤدبه معاكي
طب ودي تبقى عيشه دي
ههههههههههههههههه
أومال أصدقاء مقربين ليه
مش عشان لازم يبقوا واخدين على بعض أكتر من أي حد
هو الأدب مطلوب آه
والأدب فضلوه عن العلم
بس بردو
رد مع اقتباس