![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
4- shitashiki nakama nimoreigi ari
الأدب ليس فقط مع الغرباء (كن مؤدباً حتى مع أصدقائك المقربين) لالالالالالالالالالالالال الالالالا مينفعش كده يا ميمو يعني تفتكري ينفع أبقى مؤدبه معاكي طب ودي تبقى عيشه دي ههههههههههههههههه أومال أصدقاء مقربين ليه مش عشان لازم يبقوا واخدين على بعض أكتر من أي حد هو الأدب مطلوب آه والأدب فضلوه عن العلم بس بردو |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مينا؟؟......!!!!!!!, غينكيدسكا |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رنه باسم لينا(رنتك باسم حضرتك) | admin | رنتك باسمـك | 24 | 03-01-2012 06:45 PM |
| اذا انت أيوا أنت مقهور من رئيسك في العمل افعل التالي واقهر رئيسك | البرنس المكافح | دنيا الجوال | 0 | 01-26-2010 07:50 AM |
| هوا مينا وحد القطرين لييييييييييييييييييه؟ | كونان | عالم ادم | 3 | 12-08-2009 08:53 AM |