عرض مشاركة واحدة
  #3  
قديم 03-07-2010, 09:40 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي

لا طبعا مش هنستسلم لحد ما نلاقى ضحايا
بس يرألإوا بحال الطلبة شوية
اكيد مش هيقللوا المناهج
بس متبقاش مكثفة اوى كدة
يعنى يدرسوا 5 اضعاف مناهج الكليات العادية في نفس الوقت ونفس مدة الترم والامتحانات
لازم يبقى ليهم وضع خاص في الترمات والمناهج عندهم

بجد ليهم الجنة عاللى بيشوفوه



ميرسي لمرورك
__________________


رد مع اقتباس