![]() |
|
#3
|
||||
|
||||
|
لا طبعا مش هنستسلم لحد ما نلاقى ضحايا
بس يرألإوا بحال الطلبة شوية اكيد مش هيقللوا المناهج بس متبقاش مكثفة اوى كدة يعنى يدرسوا 5 اضعاف مناهج الكليات العادية في نفس الوقت ونفس مدة الترم والامتحانات لازم يبقى ليهم وضع خاص في الترمات والمناهج عندهم بجد ليهم الجنة عاللى بيشوفوه ميرسي لمرورك
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الفوطة!!!!!, تفتكروا |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تفتكروا ايه معنى.........؟ | manolly | المنتدى العام | 11 | 03-07-2010 06:42 AM |
| تفتكروا ايه ده ههههههههههههه؟ | amira abdo | اضحك من قلبك | 18 | 02-10-2010 10:22 AM |
| تفتكروا ايه السبب وليه؟؟!!! | karmen | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 09-15-2009 08:20 AM |
| الشاب المتتامر...تفتكروا عامل ازاى؟؟؟؟؟؟ | manolly | سلة المحذوفات | 5 | 04-12-2009 09:31 PM |