يجماعة الموضوع مش مستاهل
من الاخر انا مبعتبرشى نادى الاهلى دة نادى اساسا دة عامل زى مناقصة بين شركات
لان الشركات بتعمل اى حاجة علشان تحصل على المناقصة
دة نادى المناقصات لو لقى لاعب تعبة فى فريق امامة هاتةلينا وهكذا فين الروح الرياضية والمنافسة هى دى تبقة كورة
وبالرغم ان نادى الزمالك فى لعيبة احسن مليون مرة من لعيبة الاهلى والاهلوية نفسهم عرفين كدة كويس
من الاخر دة نادى شررم بررم
وعلى العموم مبروك على متش انبارح وتتعود شوفو مين الى تعبكم علشان خاطر ينضم فى الموسم الجديد
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ه
اهلى اية بس
زمالك وبس والكل عارف كدة