عرض مشاركة واحدة
  #14  
قديم 08-14-2008, 02:10 PM
الصورة الرمزية بلابل
بلابل بلابل غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: من بعيد
المشاركات: 2,589
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى بلابل
افتراضي

يجماعة الموضوع مش مستاهل

من الاخر انا مبعتبرشى نادى الاهلى دة نادى اساسا دة عامل زى مناقصة بين شركات

لان الشركات بتعمل اى حاجة علشان تحصل على المناقصة

دة نادى المناقصات لو لقى لاعب تعبة فى فريق امامة هاتةلينا وهكذا فين الروح الرياضية والمنافسة هى دى تبقة كورة

وبالرغم ان نادى الزمالك فى لعيبة احسن مليون مرة من لعيبة الاهلى والاهلوية نفسهم عرفين كدة كويس

من الاخر دة نادى شررم بررم

وعلى العموم مبروك على متش انبارح وتتعود شوفو مين الى تعبكم علشان خاطر ينضم فى الموسم الجديد

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ه

اهلى اية بس

زمالك وبس والكل عارف كدة
__________________
افضل 15 مشارك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



lost love



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس