![]() |
|
#14
|
||||
|
||||
|
يجماعة الموضوع مش مستاهل
من الاخر انا مبعتبرشى نادى الاهلى دة نادى اساسا دة عامل زى مناقصة بين شركات لان الشركات بتعمل اى حاجة علشان تحصل على المناقصة دة نادى المناقصات لو لقى لاعب تعبة فى فريق امامة هاتةلينا وهكذا فين الروح الرياضية والمنافسة هى دى تبقة كورة وبالرغم ان نادى الزمالك فى لعيبة احسن مليون مرة من لعيبة الاهلى والاهلوية نفسهم عرفين كدة كويس من الاخر دة نادى شررم بررم وعلى العموم مبروك على متش انبارح وتتعود شوفو مين الى تعبكم علشان خاطر ينضم فى الموسم الجديد ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ه اهلى اية بس زمالك وبس والكل عارف كدة |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الاهلى, الماجيك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صور للجمال حمزه وهو فى تدريب الاهلى وبقميص الاهلى | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 06-20-2010 09:54 PM |
| عندي مشكله حد يحلهالي بقى | karmen | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 6 | 01-30-2010 07:14 AM |
| انا عندي اقتراح | احمدينيو | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 1 | 12-03-2009 11:12 PM |
| عندى طلب (ممكن)؟؟؟ | karmen | اضحك من قلبك | 36 | 08-11-2009 03:09 AM |
| موال .... من عندى | sha3lan | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 07-14-2009 07:12 AM |