انا شايف ان احمد ده فى قمة الندالة
بقى علشان بنته يقوم مغيراسمه و اسم ابوة وجده كمان
واطلق عليها احمد اسم : (ديماا تمنى ان تنال اعجابكم)
مش انا اللى بقول
هههههههههه
قصة جميلة بتحصل فى السيما كتير
تقبلى مرورى
__________________
افضل 15 مشارك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|