![]() |
|
#5
|
||||
|
||||
|
انا شايف ان احمد ده فى قمة الندالة بقى علشان بنته يقوم مغيراسمه و اسم ابوة وجده كمان واطلق عليها احمد اسم : (ديماا تمنى ان تنال اعجابكم) مش انا اللى بقول هههههههههه قصة جميلة بتحصل فى السيما كتير تقبلى مرورى |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (والله, محزنة, تبكى) |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مهما حدث فلا تبكي | صاحب القلب الميت | عالم ادم | 15 | 12-16-2009 08:58 PM |
| عفوا.....لم يكن هذا حبا........فلا تبكى عليه | karmen | المنتدى العام | 14 | 08-31-2009 03:14 AM |
| النفس تبكى على الدنيا | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 7 | 05-04-2009 11:43 PM |
| متى تبكي على نفسك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | وليد نعيم | منتدى نور الإيمان | 4 | 03-01-2009 03:05 AM |
| قصه تبكى لها العيون, شوق | Elmjeck | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 05:33 AM |