قصة معبرة جدا
يوجد ناس فى دنيتنا دى معاهم حاجات كتيرة
ومبيعرفوش يقولو الحمد لله
الجشع والافترة وحش
انما الرضا بنعمة ربنا افضل كثير من كل شئ
تسلمى كارمن على القصة الجميلة
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|