![]() |
|
#5
|
||||
|
||||
|
قصة معبرة جدا
يوجد ناس فى دنيتنا دى معاهم حاجات كتيرة ومبيعرفوش يقولو الحمد لله الجشع والافترة وحش انما الرضا بنعمة ربنا افضل كثير من كل شئ تسلمى كارمن على القصة الجميلة |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| باب), بيتنا, قصيره(فى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مسرحيه قصيره | احمدينيو | المنتدى العام | 8 | 12-05-2009 02:32 AM |
| قصص قصيره مختلفه | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 10 | 08-13-2009 07:46 AM |
| قصص قصيره(2) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 8 | 08-09-2009 09:34 AM |
| قصه قصيره(حبة الأرز) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 05-27-2009 07:43 AM |
| قصص قصيره(3) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 5 | 05-27-2009 07:40 AM |