![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ممكن اصير مشرف على منتدى الالعاب لدي موضوعان وشكرا!!!!!!!!!:36_9_2: |
|
#2
|
|||
|
|||
|
اخى العزيز الاشراف ليس بموضوع او اثين وليس بعدد المواضيع اهم شىء ان تكون مواضيعك مميزه وجميله ومنسقه ولك ما طلبت يا اخى بس عايزين الشغل الجامد
__________________
متغيب للامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] BacK 8/4/2009
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
تدلل ما عندي مشكلة
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
ان شاء الله تصير نشرف بس عايزين الشغل الجامد منك بعون الله
ومنورنا يا باشا
__________________
يا قارى خطى لا تبكى على موتى...فاليوم انا معك وغدا فى التراب فان عشت فاننى معك...وان موت فالذكرى ويا مارا على قبرى لاتعجب من امرى...بلامس كنت معك وغدا انت معى |
|
#5
|
||||
|
||||
|
مبروك ليك اخى
لقد تم تعينك مشرف قسم العاب الكمبيوتر اتمنى الا تحرمنا من كل جديد لديك تحيات الاداره |
|
#6
|
|||
|
|||
|
الف مبروك على الشراف بس الاشراف دة عايز جهد اكتر ولك كل التوفيق
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عفوا لا تستحق ان تكون مشرف ؟؟؟ | الفرعون العاشق | المنتدى العام | 0 | 03-09-2010 03:33 AM |
| محاكمة مشرف فى المنتدى | THE KING | سلة المحذوفات | 5 | 03-01-2009 11:11 AM |
| يوميات مشرف في منتدى .. | EMINEM | سلة المحذوفات | 2 | 12-18-2008 12:24 PM |
| محاكــــــــــــــــــــــــمة مشرف | EL_MJEK | المنتدى العام | 12 | 08-12-2008 09:08 AM |
| اريد ان اكون مشرف | Fooney | منتدى الترحيب والاهداءات | 1 | 03-15-2008 05:00 AM |