![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
الحبيب الصعيدى لما بيحب بيقول إيه
وبحبك كيف ما خابرش وعلى فراجك ما جادرش من كتر الشوج خسيت وأنى كنت تخين إبكرش والحب يابوى بهدلنى مرمطنى جوه وخرشمنى وغرامك بيغرمنى وماعدش معايا ولا جرش شومة حبك بطحتنى وجاموسة الشوج نطحتنى والهوى جحشته رفستنى ولجينى يا بوى ماصابرش دورت عليك ياحبيبى ع الفيس والجوجل سيرش حبك غلبنى يا أبوووووووووووو...وووووى وعلى فراجك ماجادرش
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الحبيب, الصعيدى, بيحب, بيقول |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تعرف تجيب اسم الدلع؟ | manolly | اللعـــب | 98 | 03-30-2010 07:35 AM |
| وادى ال كان بيقول زمان | admin | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 01-16-2010 08:49 AM |
| تعالوا نشوف الصعيدي و هو اول مرة يعمل شات مع واحدة اجنبية | admin | اضحك من قلبك | 4 | 05-03-2009 10:51 PM |
| (الصعيدى) أجمد ترحيب للعضو الجديد | Edgar_Allan_Poe | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 04-19-2008 09:52 AM |