![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
بسم الله الرحمن الرحيم
سبحان الله يوم الطلاق يتعمل حفله وبدعوات وفرحانين لا وايه ف تورتات جميله اوى اوى شوفوا ^^^^^^^^^^^^^ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ايه رايكم
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 10-15-2009 الساعة 11:38 PM |
|
#2
|
||||
|
||||
|
فكرة والله
بس مش عارفين العريس والعروسة بيبقى شكلهم ايه ولابسين ازاى وعاملين فى نفسهم ايه أكيد هيبقى شكلهم أجمل بكتير من يوم الفرح شكرا ليك أوس على الموضوع |
|
#3
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههه
هم يبكى وهم يضحك والله يا اوس دي ناس فاضيه وعندها فراغ ربنا يهدي مش للدرجه دى يعنى مش لدرجة حفله دول مجانين تسلم ايدك |
|
#4
|
|||
|
|||
|
شكرا على مروركم واتمنى ان تنال اعجابكم
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#5
|
|||
|
|||
![]() دول جامدين جدا يا اوس عجبوني جدااااااااااااااا بس حلوه دي حفله عشان الطلاق ههههههههههههههههه ونبي ناس فاضيه موراهاش حاجه طب هاتو فلوس الحفلات دي للغلابه اللي مش لاقيه تعمل فرحها ههههههههههههههه ربنا يهديهم بس موضوع تحفه بجد ميرسي ليك
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
شكرا على مرورك بس ليه صورتين دول عاوزة تقطعي رقبت جوزك هههههههههههههههه
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
اخترت دول لانهم اكتر صورتين لايقين علي مناسبة الطلاق طبعا يستاهل مش المفروض انه طلقني ههههههههههههههههه وعلي رأي المثل يا مأمنه للرجال يا مأمنه للميا ف الغربال هههههههههههههههههههههه المثل ده عسل
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
ههههههه
جامدة اوى يا اوس والتورت شكلها يجنن تسلم ايديك
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#9
|
|||
|
|||
|
شكرا على مروركم وانها نالت اعجابكم
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
دول مجانين
بس الصور معبره |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بالصور, حفلات, هههههههههه, طلاق |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احلى نكت للاندال هههههههههه | صاحب القلب الميت | اضحك من قلبك | 4 | 12-05-2009 07:57 AM |
| بعض الإجابات بصراحة مقنعة هههههههههه | صاحب القلب الميت | اضحك من قلبك | 12 | 12-05-2009 07:41 AM |
| شيطان صايع جدا بس بالعكس.. هههههههههه | radwan | اضحك من قلبك | 7 | 07-24-2009 02:14 AM |
| واد مخة موز موز يعني هههههههههه | THE KING | اضحك من قلبك | 9 | 04-15-2009 04:41 AM |
| أطفال 2020 (هههههههههه) | الماتدور2009 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 10-14-2008 02:06 PM |