![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
هي النكته دي بتضحك فعلاً؟؟
بجد عندي سؤال ليكوا
كنت قاعده مع شويه من أصحابي من كام يوم وواحد فيهم قال نكته وكلهم لقيتهم بيضحكوا وأنا مش فاهمه حاجه نكته سخيفه جداً ومش بتضحك قلتلهم إنتوا بتضحكوا على إيه قالولي إسكتي إنتي أصلا مبتفهميش ومحدش رضي يفهمني النكته كانت ((واحد ندل إتخانق مع أمه جابلها كرتونة لبن وقالها كده ملكيش عندي حاجه)) هو إيه بقى والنبي اللي بيضحك في كده يمكن أنا مش فاهمه لو حد فهم يعني إيه معنى النكته دي ياريت يعرفني أنا قلت مافيش غير أعضاء الماجيك هما اللي هيفهموني كل حاجه |
|
#2
|
|||
|
|||
|
يمكن يقصدوا ان من النداله انوا هيرجعلها اللبن اللي رضعوا وهو صغير
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
آهاااااااااااااااااااا
تصدق يا إبراهيم ممكن فعلا يكون ده المقصود مجاش في بالي خالص التفسير ده يا خرااااااااااابي ده أنا ذكيه مووووووووووت والله ليهم حق ميرضوش يفهموني هههههههههههههههههه معرفش مفهمتش التفسير ده خالص لو حد عنده تفسير تاني يقولنا منور الماجيك كله يا إبراهيم |
|
#4
|
||||
|
||||
|
اعتقد برضه كده
انا تفسير ابراهيم هو الاقرب للصح |
|
#5
|
|||
|
|||
|
اعتقد ان كلام ابراهيم مظبوط
و ابقي ركزي شويه يا كارمن و انت قاعده مع اصحابك متخليش حد يضحك عليكي كده
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
#6
|
|||
|
|||
|
حمد لله على سلامتك المهم انك فهمتيها ياقمر
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
تقريبا كده يا جماعه
ميرسي ليكم كلكم عالتوضيح ميرسي أسامه وبيكهام ولمحه |
|
#8
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
هى محتاجه فهم يعنى واحده بواحده يا كارمن بيرجع الى خده |
|
#9
|
|||
|
|||
|
الله عليكم
يعني كلكوا فهمتوها أنا الحماره الوحيده اللي هنا |
|
#10
|
||||
|
||||
|
ههههههههه
ولاحماره ولاحاجه ياكارمن تلاقيكى كنتى مشغوله عنهم واعملى نفسك ماسمعتيهاش كويس هههههههههههه
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| النكته, بتضحك, فعلاً؟؟ |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أغرب نغمة أسمعها فعلاً نغمة غريبة وعجيبة | البرنس المكافح | دنيا الجوال | 0 | 02-04-2010 03:22 AM |
| هل أنا إنسان.. ؟؟ أم أنا الأحزان ..؟؟, فعلاً ... لا أعرف لماذا أضحك أو أبكي ...؟؟؟؟ !!! | بسملة | سلة المحذوفات | 1 | 07-07-2009 11:16 PM |
| لعبة النكته الحلوه | THE KING | اضحك من قلبك | 28 | 05-04-2009 01:01 AM |