![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
انا عايزاكو ياجماعه تدونى ارائكوا كده ..
ياترى كده من وجهه نظركو يابنات ايه اكتر حاجه ممكن تكسر البنت؟؟؟؟ياترى قصه حب فشلت ؟؟؟ولا خيانه صديق؟؟؟؟ولا فشل ف مشروع حياتك(الدراسه مثلا)؟؟؟؟ولا انتوا جبابره مفيش حاجه تكسركواااااااااااااااا؟؟؟ ؟؟؟؟؟عايزه ردود جامده مووووووووووووووووووت |
|
#2
|
|||
|
|||
|
محدش هيجاوب
ههههههههههههه |
|
#3
|
|||
|
|||
|
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا لالالالالا
الكل هيجاوب |
|
#4
|
|||
|
|||
|
معلش يا جولدن حرام نرد عليه
والله يا احمد اللى بيكسر قلب البنت هو اللى بيكسر قلب اى أنسان يعنى فشل قصه حب او خيانه صديق او فشل فى مشروع الحياه كله بيوجع وكله بيتكسر له القلب وبصراحه صعب احدد انهى حاجه توجع اكتر تقبل رايى ومرورى
__________________
وأنا نسيت اولانى عشان انا انسى تانى قلقان يا حبيبى ليه ده انا ميجيش فى بالى انساك حتى فى خيالى لو كان فيه بينا ايه ماعاش ولا كان يا حبيبى اللى ينسينى ده اللى ما بينك وبينى ايام وسنين كتير معاك متخفش من الدنيا دى عليا ده انت بالنسبه ليا الأول والأخير لو مدخلتش حياتى كانت وقفت حياتى ومكنتش عشتها دى الأحلام اللى ليا كانوا بيضيعوا من ايديا وجيت انت لحقتها :x:x:x
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
مرسي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] على مرورك الجميل
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
في رايي طبعا
اذا اتكلمنا عن الحياة عامة كل الحاجات دي تكسر قلب البنات زي ما بتكسر قلب الولاد بردو بس متهيالي اكتر حاجة تكسر قلب البنت اويييييييييييييييييييي اذا اتكلمنا عن الحب يبقى حاجة من 2 1- انها تحب شخص مش حاسس بيها 2- انها تتحرم من شخص بتحبه وبيحبها اما اذااتكلمنا عن الصداقة 1- الخيانة 2- ان الصديقة دي تهرب وقت الشدة
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*) ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ... ما صدق صادق و رد ... ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد |
|
#7
|
||||
|
||||
|
عرفت بقى يااحمد ايه اللى بيكسر
قلب البنت من الردود دى يعنى ان قلب البنت ضعيق اوى بس جاااااااااامد اوى البنات من السهل انها تبكى ومن الصعب انها تبكى من السهل انها تنجرح ومن الصعب اى جرح اكيد مش فهمت حاجه صح؟؟؟ بس لوفهت لازم تقولى فهمت ايه
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#8
|
|||
|
|||
|
معاكى يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لان البنت مش زى بعضها
وكمان انى البنت ممكن يكون في موقف عادى وتبكى عليه وموقف صعب ويعدى عادى عليه واكتر شي بيجرحها هو الحب ويارب اكون فهمت صح |
|
#9
|
||||
|
||||
|
هو مش صح اوى يعنى بس ممكن اوضحلك شويه وجهه نظرى
اقصدبكلامى قلب البنت ضعيق اوى يعنى بتنجرح من اقل حاجه سواء حب اوجرح صديق او فشل فحياتها بس جاااااااامد اوى فانها مش بتبين ده لحد ابدا ومن السهل انها تبكى ممكن البنت تبكى على اى حاجه ومن الصعب انها تبكى وحد شايها مش خوف بس البنات بطبعها عندها كبرياء شويه ومتاخدشى دى غلطه لانى قولت كبرياء مش تكبر اكيد طبعا فى فرق فالمعنى
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#10
|
|||
|
|||
|
برافووووووووووووووووووووو وووو
على ردودكم |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اللى, بنوته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, يكسر |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نصائح لكل بنوته لاتجيد وضع meak up | نيمووتيموو | سلة المحذوفات | 0 | 08-16-2010 12:41 AM |
| اللي يوصل رقم ((3)) يقرأ لنا الرساله اللي بجواله | البسمه الخجوله | اللعـــب | 4 | 08-14-2010 07:56 AM |
| كل إسم له صفاته حسب علم النفس كل بنوته تدخل تشوف إسمها | karmen | عالم حواء | 10 | 12-13-2009 12:29 AM |
| اللي يقولّك فُكّك من اللي إنت فيه سيبك مِنُّه | karmen | المنتدى العام | 3 | 10-16-2009 10:02 AM |
| عايزة ترحيب يكسر الدنيا | crying angel | منتدى الترحيب والاهداءات | 15 | 08-21-2008 02:35 AM |