![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ![]() الجهاز دة عبارة عن طابعة بس مش أي طابعة!! الطابعة دي بتطبع على الورد وقيمتها حوالي 1250 دولار ودي صور للورد المطبوع عليه ![]() ![]() ![]() دي كاميرا ديجيتال
SONY بس الغريب فيها إنها مقاومة للماء ![]() تقدر تصور بيها لحد 5 متر تحت المية 6 ميجا بيكسل - 2 إنش شاشة كريستال ![]() الجهاز دة مهم للأطفال اللي بيضيعو الريموت بتاع التلفزيون أو أي ريموت ![]() قطعة بتكون على الريموت والقطعة التانية صفارة بتصفر بيها ومجرد ما تصفر بالصفارة (أو بدونها) الجهاز حيرن وتعرف الريموت فين ![]() ![]() الناس بقى اللي زيي ما بتحبش التدخين تستعمل دة ![]() ![]() جهاز منقي للهواء وميزته إنك ممكن تشغلة على ال USB ![]() عارفين الكورة البلازما اللي بتعمل زي إشعاع على نفسها لو لمستها ![]() دة بقى كاس بنفس الفكرة ![]() ![]() ![]() قولي إية رأيك في الصورة دي؟ ![]() تفتكر إية دي؟ شكلها برشامة دوا! إذا كنت مصمم شوف الصورة الجاية... . . . . . . ![]() منديل قماش يا عم !!! ![]() ![]() بصراحة أكتر حاجة استغربتها ... دي أنا شفت ياما فاكهة و خضار متعلبة بس دي !! لسة ماشفتش ![]() ![]() نبتة زهور و ورود و خضار متعلبة افتح العلبة واسقيها مية وخليها تشوف النور وبعد 3 أيام حتشوف العجب ![]() والغريب إن البذرة نفسها مكتوب عليها I Love You ![]() ![]() ولكم كل الحب في قلبي |
|
#2
|
|||
|
|||
|
لا لا لا لا لا لا لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالا
الصراحه حاجات كتير انا مش مصدئها ولاني مش معايا السيوله الكافيه اني أروح وأشوفها في اليابان أو حتى أشتريها فأنا بشكرك كتير انك جبتهلنا لحد هنا والا المعلبات اللي اللي ترويهل تطرح والزهره مكتوب عليها i love u والمنديل بجد ....... عجبي هايله الصور تابعونا على الماجيك مش هتندموا طول محنا هنا نحن الأفضل دائما باذن الله |
|
#3
|
||||
|
||||
|
ههه شكرا على مجهودك الرائع الصراحه التطور والتكنولوجيا ممكن يساوي هيك بالذات باليابان دوله متطورة عندها ميزات عاليه كتيير ...
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] صياماً مقبولا وافطاراً شهياً
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
يا عم المدير انت مستغرب ليه لو مكانش اليبانيين هما اللى يعملوا كده امال مين اللى هيعمل الكلا م ده والمثل بيقولك ادى العيش لخبازه وانا بقولك سيب التكنولوجيا لليابان
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مساكين اهل العشق حتى قبورهم عليها تراب الذل بين المقابر @@@@@@@@@@@@ ياللي تغركـ ضحكتي بعض الأوقات .. أحيان بعض الضحك معناهـ × موتــــي × أوقات تلقاني أحاكيك بـــ سكــــــــات .. يوم الكلام يموت داخل × سكوتـــــــــي × يوم الحناجر تحتضر فيها الآهــــــــات .. واعجز عن الشكوى ولو طال × صوتــــي @@@@@@@@@@@@ لا تأسفن على غدر الزمان لطالما رقصت على جثث الاسود كلاب لا تحسبن برقصها تعلو على اسيادها تبقى الاسود اسود والكلاب كلابا تبقى الاسود مخيفة فى اسرها حتى ولو نبحت عليها كلاب @@@@@@@@@@@@ صمتى لا يعنى جهلى بما يدور حولى ولكن ما يدور حولى لا يستحق الكلام [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
بجد تسلم ايدك انا لغاية الان مش مصدق او تقدر تقول مستغرب
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
صور غريبه بس جميله وعلى فكره انا عندى الزهره اللى بترويها وتطلع زهره مكتوب عليها i love you ده على حسب ما قالى اللى اشترتها منه وروحت روتها وكل حاجه ونبتت بس للأسف مكنش مكتوب عليها حاجه اتاريها التقليد وبيضحكوا على المصريين ويوميها كنت متغاصه اوى.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
كل شئ وارد ،،،
ومفيش حاجة مستحيلة
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#8
|
||||
|
||||
|
بجد صور تحفة
بس انا من اول م شوفت كلمة (اليابانيين) عرفت ان فيه حاجة غير عادية هو معروف اصلا عند اليابانيين ان عندهم ربع ف دماغهم ضارب عشان كده بيعرفم بيفكروا |
|
#9
|
|||
|
|||
|
اممممممممم
يارب ارزقنا كوبايتين وكام منديل بصراحه انا غيران منهم اوى |
|
#10
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههه
انا مش عاوز غير الكاميرا وبس يا عم لسة قدامنا 100000000000000 سنة على مانوصل للناس دى |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| جنون البشر | THE STAR | الصـــور ومقاطع الفيديو | 0 | 01-28-2010 11:30 AM |
| جنون الحب | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 5 | 01-12-2010 10:57 AM |
| سر من اسرار اليابانيين | عضوانيتا | عالم حواء | 1 | 12-09-2009 04:10 AM |
| يا سلام عالإختراعات فاضل إيه تاني معملهوش اليابانيين!! | karmen | الصـــور ومقاطع الفيديو | 11 | 10-05-2009 07:56 AM |
| جنون روح | DRAGON | الابداعات الفنيه للاعضاء | 3 | 06-27-2009 11:49 PM |