![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
انهاردة اكون كملت اول اسبوع هنا في الماجيك وانا فرحان عشان حسيت من الردود الي بتتكتب ليا اني بين اصدقاء حقيقين لأ بين اهلي ان بجد سعيد
وشكــــــــــــــــــــــ را@};- |
|
#2
|
|||
|
|||
|
عقبال لما تكمل كده 100000 سنه فى الماجيك
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
شكرا على المرور يا جميييييييييييييييييييييل
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
عد الجمايل على رأي مانولي>:d<
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
والله يغالى ده شى يفرحنا احنا اكثر منك
انه فى خلال اسبوع اصبحت وسط اهلك واحبابك وان شاء الله خلال الايام القادم تحث انك واحد منا تحياتى لك |
|
#6
|
||||
|
||||
|
طب ممكن استفسار اذا ده راي منولي لي تكتبه
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
أنت من يوم تسجيلك ف المنتدى
وأنت يا أحمد أصبحت واحد مننا فياريت متحرمناش من مواضيعك ومشاركاتك وإحنا فرحانيين جداً بوجودك معانا ف الماجيك سلمت يداك يا غالى
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#8
|
||||
|
||||
|
مش عارف ارد عليك بعد الكلام الجميل ده بأيه حيرتني !!!
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
وإحنا كمان فرحانيين
وعقبال لما تكون موجود معانا على طول |
|
#10
|
|||
|
|||
|
يارب تكمل 1000000 اسبوع معنا فى الماجيك
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| فرحان |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إنت عربى..فرحان .. مبسوط ؟...أدخل بسرعه | EL_MJEK | المنتدى العام | 2 | 03-12-2008 06:19 AM |