![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
كارمن
انا معاك يا كبير
__________________
صانع الخيال & lost love [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
أولا أنا آسف جدا جدا جدا جدا جدا على التأخير ده
أنا شكلي عطلت الموضوع أان أسف يا جماعه ونرجع تاني لنشاطنا أحنا مين : مجموعه "Alaska" مجموعه منظمه على أعلى مستوى بنفكر بشكل منطقي وسليم وعلمي محدد معظمنا متعملين وعلى مستوى كبير جدا يعني فينا ناس مخلصه لحد 2 و3 أعدادي كمان كان أسمنا قبل كده "الشطيف والنشره " بس جينا نعملها نشيد ممزجتش معايا على الربابا"معانا ناس موسيقين برده " وبعد كده سمينا نفسنا " السميط والقشطه " بس معرفتش اعملها علم كويس يليق بيها وفي الاخر جه الكبير بتاعنا وسمانا ^ ^^ ^ التغيير والهجره ^ ^^ ^=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=)) المهم يلا بقى مستني المواضيع الي هرد عليها |
|
#13
|
|||
|
|||
|
والله العظيم أنا ما فاهمه حاجه يا ألاسكا
بس عاوزه أقولك ان منتجات شركة ألاسكا الكهربائيه هي أسوأ منتجات في السوق إنتوا مالاقيتوش غير الإسم ده عامة انت معرفتش نفسك ولا إدتنا عقاد نافع شكلك كده عاوز تاخد دور الرجل الغامض بسلامته أوكى ولا يهمك طالما مش عاوز تعرف نفسك احنا مش هنتطفل عليك هجيبلك الروابط حالا |
|
#14
|
||||
|
||||
|
تماااااااام يا كارمن
فكرة جميلة والله وان شاء الله تنجحى في تنشيط المنتدى وكلنا ننجح معاكى في ده واهلا بيك الاسكا بس صح انت معرفتش نفسك وبعدين انت قلت "احنا" مين هما احنا
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
ممكن نختار حد تاني لحد ألاسكا ما يرجع
نختار أشلاء قلب وهجيبلها الروابط فورا أول ما تدخل تحط مشاركه وتعرف بنفسها |
|
#16
|
|||
|
|||
|
ياللا يا أشلاء أديكي عرفتي انك مطلوبه هنا
عرفينا بنفسك وبعدين شاركي في المواضيع دي الروابط إهي : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]أشلاء قلب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]أشلاء قلب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وهتلعبي كمان معانا هنا ([عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]) [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وياريت ترحبي معانا ب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] و [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] شاركينا في العصابه واللا انتى مش بنوته واللا ايه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] والموضوعين دول بقى خاااااااااااااااص عشان خاطر عيونك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#17
|
|||
|
|||
|
كويساوى موضوع جميل
تنشيط كويس جدا فين الروابط بتاعة الاسكا مش يمكن يعجبنا حاجة ونرود عليها
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ليكى(karmen)يوم لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
|
|
#18
|
|||
|
|||
ميرسي ليكي كتير يا كالرمن عالثقة دي
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*) ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ... ما صدق صادق و رد ... ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد |
|
#19
|
|||
|
|||
|
فكره جااااااااامده اوى يا كارمن
تسلم الافكار يا باشا
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] lost love and admin 000000000000000 00
|
|
#20
|
|||
|
|||
|
خلاص يا أشلاء ولا يهمك
في أي حاجه تانيه هقولك يا ستي في السكرته إحنا بس كنا عاوزين نخدم احم احم ومفيهاش أي احراج ياللا بقى عشان نختار عضو تاني بس المره دي ينفذ الأوامر |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| .....عشان, الأوامر, تجري, تنفذ, حضرتك, إتفضل, إدخل, وبعدين |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إدخل قول اللي بعدك لونه إيه؟؟!! | karmen | اللعـــب | 129 | 08-25-2010 06:55 AM |
| لو ليك جواز سفر أو ملكش إدخل شوف باسبورك بإسمك هنا | karmen | الصـــور ومقاطع الفيديو | 5 | 10-01-2009 01:52 PM |
| إذا أردت معرفة سر بغبغ إدخل.............. | karmen | اضحك من قلبك | 15 | 09-06-2009 04:07 AM |
| بالك طويل واللا بتتعصب بسرعه؟؟ إدخل شوف !!!! | karmen | سلة المحذوفات | 1 | 08-18-2009 12:50 AM |
| أعرفي عريسك بدري بدري | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 16 | 08-03-2009 10:47 PM |