![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
سمعنا بالتدريب العادي ولكن هل سمعت بالتدريب القاسي الشديد المرعب+18
تدريات صعبة جدا وفيها تكسير وعصيات والمدرب مأخذ راحتوو على الاخر يعني مووت أحمر ولا انصح به القلوب الضعيفة او الاقل من +18 حمل المقطع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| المرعب+18, الشديد, العادى, القاسى, بالتدريب, سمعة, سمعنا, ولكن |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رنة موبايل الصحيح لوز جربها | حسون سبعين | دنيا الجوال | 0 | 01-04-2010 08:20 AM |
| أشعل شمعة وأطفئ شمعة | دبدوباية | المنتدى العام | 3 | 11-29-2009 04:29 AM |
| إهداء خاص من Silver إلى ملاك الروح علشان قلبى القاسى اوى اوى | Silver | منتدى الترحيب والاهداءات | 15 | 02-28-2009 12:00 PM |