![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
هي النكته دي بتضحك فعلاً؟؟
بجد عندي سؤال ليكوا
كنت قاعده مع شويه من أصحابي من كام يوم وواحد فيهم قال نكته وكلهم لقيتهم بيضحكوا وأنا مش فاهمه حاجه نكته سخيفه جداً ومش بتضحك قلتلهم إنتوا بتضحكوا على إيه قالولي إسكتي إنتي أصلا مبتفهميش ومحدش رضي يفهمني النكته كانت ((واحد ندل إتخانق مع أمه جابلها كرتونة لبن وقالها كده ملكيش عندي حاجه)) هو إيه بقى والنبي اللي بيضحك في كده يمكن أنا مش فاهمه لو حد فهم يعني إيه معنى النكته دي ياريت يعرفني أنا قلت مافيش غير أعضاء الماجيك هما اللي هيفهموني كل حاجه |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| النكته, بتضحك, فعلاً؟؟ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أغرب نغمة أسمعها فعلاً نغمة غريبة وعجيبة | البرنس المكافح | دنيا الجوال | 0 | 02-04-2010 03:22 AM |
| هل أنا إنسان.. ؟؟ أم أنا الأحزان ..؟؟, فعلاً ... لا أعرف لماذا أضحك أو أبكي ...؟؟؟؟ !!! | بسملة | سلة المحذوفات | 1 | 07-07-2009 11:16 PM |
| لعبة النكته الحلوه | THE KING | اضحك من قلبك | 28 | 05-04-2009 01:01 AM |