![]() |
|
#9
|
||||
|
||||
|
هو مش صح اوى يعنى بس ممكن اوضحلك شويه وجهه نظرى
اقصدبكلامى قلب البنت ضعيق اوى يعنى بتنجرح من اقل حاجه سواء حب اوجرح صديق او فشل فحياتها بس جاااااااامد اوى فانها مش بتبين ده لحد ابدا ومن السهل انها تبكى ممكن البنت تبكى على اى حاجه ومن الصعب انها تبكى وحد شايها مش خوف بس البنات بطبعها عندها كبرياء شويه ومتاخدشى دى غلطه لانى قولت كبرياء مش تكبر اكيد طبعا فى فرق فالمعنى
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اللى, بنوته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, يكسر |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| نصائح لكل بنوته لاتجيد وضع meak up | نيمووتيموو | سلة المحذوفات | 0 | 08-16-2010 12:41 AM |
| اللي يوصل رقم ((3)) يقرأ لنا الرساله اللي بجواله | البسمه الخجوله | اللعـــب | 4 | 08-14-2010 07:56 AM |
| كل إسم له صفاته حسب علم النفس كل بنوته تدخل تشوف إسمها | karmen | عالم حواء | 10 | 12-13-2009 12:29 AM |
| اللي يقولّك فُكّك من اللي إنت فيه سيبك مِنُّه | karmen | المنتدى العام | 3 | 10-16-2009 10:02 AM |
| عايزة ترحيب يكسر الدنيا | crying angel | منتدى الترحيب والاهداءات | 15 | 08-21-2008 02:35 AM |