منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-19-2010, 02:20 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
Love(الماجيك) يا فاشل يا فاشل

يا فاشل يا فاشل ؟؟؟
ضرب البلطجى باب المقهى برجلة فوقف جميع رواد المقهى خوفا من البلطجى إلاشاب كان يجلس وهو شارد الذهن ينظر الى كوب الشاى الذى امامه
فاتجه اليه البلطجى واخذ كوب الشاى من امام الشاب وشربه مرة واحدة ثم القى الكوب فارغا وقال للشاب ادفع انت بقة ثمن الشاى
بكى الشاب بكاء مريرا
البلطجى:بتعيط عشان خمسين قرش وعامل لى راجل
الشاب:انا بعيط عشان ماليش بخت فى الدنيا دى كل ماروح شغلانه افشل فيها ويطردنى صاحب الشغل
اشتغلت قهوجى وقعت الشاى والطلبات على الزباين اشتغلت مكوجى حرقت هدوم الزباين اشتغلت محاسب فى شركة طلعت شركة نصب والبوليس قفلها
سافرت السعودية طلع العقد مضروب ورجعت ترحيل
رحت العراق حصل الغزو وراحت فلوسى ورجعت ماشى
بصراحة انا انسان فاشل فى كل حاجة اعملها
البلطجى : ياة دا انت فاشل خالص

الشاب امال لوعرفت اللى حصل الشهر اللى فات كنت رايح شغلانه جديدة فصحيت الصبح متأخر فنزلت بسرعه وركبت عربية جارنا اللى حاططها قدام البيت ورحت الشغل برضة متاخر فطردنى صاحب الشغل لاستهتارى بمواعيد العمل فخرجت من الشركة فاكتشفت ان حرامى سرق العربيه
فاتهمنى جارنا بسرقة العربيه وقبضوا علية واتسجنت6 شهور ولسه خارج النهاردة
حتى الانتحار فشلت فيه
البلطجى ازاى؟
الشاب : رحت للبقال واشتريت منه اقوى سم قاتل وجيت القهوة وحطيت السم فى الشاى عشان اشربه اموت واخلص من حياتى فجيت انته وشربت الشاى بتاعى اللى فية السم

هههههههههههههههه راحت عليه
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
فاشل

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تسعه نصائح لتصبح فاشل روزى محمد اضحك من قلبك 0 08-05-2010 03:25 AM
بتغيظك يا فاشل؟ .. طب يا فاشل يا فاشل .. يا فااااااااااااااااااااااااااشل !!! manolly المنتدى العام 8 03-07-2010 07:51 AM
»●● هل نحن فعلا جيل فاشل ؟؟●●« prince of alex عالم ادم 6 10-05-2009 04:05 AM
هل نحن جيل فاشل؟؟؟؟ manolly سلة المحذوفات 7 10-05-2009 04:03 AM


الساعة الآن 12:10 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir