![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ان شاء الله تصير نشرف بس عايزين الشغل الجامد منك بعون الله
ومنورنا يا باشا
__________________
يا قارى خطى لا تبكى على موتى...فاليوم انا معك وغدا فى التراب فان عشت فاننى معك...وان موت فالذكرى ويا مارا على قبرى لاتعجب من امرى...بلامس كنت معك وغدا انت معى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عفوا لا تستحق ان تكون مشرف ؟؟؟ | الفرعون العاشق | المنتدى العام | 0 | 03-09-2010 03:33 AM |
| محاكمة مشرف فى المنتدى | THE KING | سلة المحذوفات | 5 | 03-01-2009 11:11 AM |
| يوميات مشرف في منتدى .. | EMINEM | سلة المحذوفات | 2 | 12-18-2008 12:24 PM |
| محاكــــــــــــــــــــــــمة مشرف | EL_MJEK | المنتدى العام | 12 | 08-12-2008 09:08 AM |
| اريد ان اكون مشرف | Fooney | منتدى الترحيب والاهداءات | 1 | 03-15-2008 05:00 AM |