![]() |
|
#16
|
|||
|
|||
|
:-o:-o:-o
:-w:-w :-?:-?:-? ~X(~X(~X( #-o#-o :-/:-/:-/ :-s:-s:-s [-X[-X[-X لالالالالالالالالالالالال الالالالا هو ايه ده بقى متحسسونيش ان انا الوحيده الغبيه اللي فيكم انا اكتر حاجه جبتها 29 والباقي كله يتراوح بين 23 و 26 بالرغم من انى بجيب دايما في خانة الصح 8 و الغلط 2 او 7 والغلط 3 ازاى بقى يا رامى انت جبت 36 وانت الصح عندك 6 والغلط 4 انا هتجنن ومع العلم كمان انى بعملها بسرعه جدا وبفتح الدواير بسرعه جدا قلت يمكن اللى ببطء هو اللى يكون احسن عملتها بردو ببطء ومفيش فايده نفس الاسكورز ميرسي يا مانوللى بس حسيت انى الوحيده اللى غبيه كلكم فى التلاتينات اشمعنى انا ^#(^^#(^^#(^ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [-([-([-( ( ( ( ( ( ( ( ( |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اعرف, بصرااااااااااااحة, عقلك, وتعالى, قولوا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دعاء جميل لله سبحانه وتعالى | lost love | منتدى نور الإيمان | 7 | 07-10-2010 09:10 PM |
| البكاء من خشية الله سبحانه وتعالى | al3ashk | منتدى نور الإيمان | 6 | 01-24-2010 01:27 AM |
| كل واحد له شجره !! قولنا تاريخ ميلادك نقولك شجرتك وصفاتك ايه!!! | karmen | المنتدى العام | 35 | 10-27-2009 09:02 AM |
| افتح بلوتوثك وتعالى بسرررررررررررررعة | manolly | اللعـــب | 12 | 10-20-2009 04:38 AM |
| يلا قولوا معايا قولوا آمين | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 9 | 05-13-2009 01:34 AM |