منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-19-2009, 03:54 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
عاجل(الماجيك) إتفضل حضرتك إدخل .....عشان تنفذ الأوامر وبعدين تخرج

هاي عليكم يا ماجيكاويه
بصوا
وأنا قاعده كده مع نفسي وكنت بفكر إزاي ننشط المنتدى أكتر وأكتر
جاتلي فكره هحاول أنفذها وأظبطها


بس ساعدوني يا حلوين ياللي أنا عارفه انكم بتحبوا النوم في العسل
ومفيش نشاط خالص








الفكره::







هختار عضو كل مره





العضو ده هعمل معاه إيه





شوفوا بقى




هجيبله روابط عشرين موضوع من المنتدى يكون مردش عليهم
يعني مشاركش فيهم
هتقولولي اشمعنى عشرين؟
هقولكم أنا حره
أنا فكرت ولاقيت عشرين كويس
ولا هو كتير اوى يعني فوق طاقة العضو
ولا هما قليلين اوى






المهم




العشرين موضوع دول هيكون مضطر انه يرد عليهم كلهم
بس طبعا مش يدخل يقول مشكور ويخرج
هيشوف المواضيع ويرد فعلا بما يتطلبه الموضوع
وطبعا فيه مواضيع ميتقلش فيها غير مشكور
فميش مشاكل عادي
بس انا اقصد بس انه ميدخلش يقول مشكور وخلاص يخرج
لكن لو كان مش لاقي رد غير كده يبقى عادي




وطبعا العشرين موضوع دول هيكونوا منوعين
من المنتدى العام والرياضي والاسلامي والبرامج و............إلخ
عشان يكون فيه تنشيط فعلا لكل المنتدى
لأني شايفه ان النشاط بيكون في المنتدى العام بس
وبقيت الاقسام ناااااااااااااااااايمه في العسل






ثانياً هطلب من العضو ده بعد الرد على العشرين موضوع
انه ينزل موضوع واحد عالماجيك
وهقوله 3 أقسام ممكن ينزل فيهم موضوعه
وهو عليه يختار قسم منهم
اللي شايف انه طبعا هيقدر ينزل فيه موضوع
ويقوم بتنزيل موضوع مناسب للقسم




وبس كده
بعد ما ينزل موضوعه
هنقوله سلاموا عليكوا
ونودعه
وأختار واحد تاني





وبكده نبقى عملنا بعض التنشيط للمنتدى ككل
وليس القسم العام فقط
وطبعا بعد ما اخلص كتير من الأعضاء
ممكن أرجع أختار الحبوب اللي انا اختارته قبل كده
يعني كله هيتكرر
مش مره والسلام













ياللا يا حلوين
ساعدوني عشان أنشط المنتدى
واللي أختاره ياريت ينفذ المطلوب وبلاش كسل ونوم في العسل
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
.....عشان, الأوامر, تجري, تنفذ, حضرتك, إتفضل, إدخل, وبعدين


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
إدخل قول اللي بعدك لونه إيه؟؟!! karmen اللعـــب 129 08-25-2010 06:55 AM
لو ليك جواز سفر أو ملكش إدخل شوف باسبورك بإسمك هنا karmen الصـــور ومقاطع الفيديو 5 10-01-2009 01:52 PM
إذا أردت معرفة سر بغبغ إدخل.............. karmen اضحك من قلبك 15 09-06-2009 04:07 AM
بالك طويل واللا بتتعصب بسرعه؟؟ إدخل شوف !!!! karmen سلة المحذوفات 1 08-18-2009 12:50 AM
أعرفي عريسك بدري بدري تقوى الروح اضحك من قلبك 16 08-03-2009 10:47 PM


الساعة الآن 06:13 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir