![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
¦ ¦ ¦ `•.¸.• اصعب مافي الوجود `•.¸.• ¦ ¦ ¦ أن تعيش عالمك بلونه الأبيض دون ان تتوقع تلوثه يوما ليتحول أمامك تدريجيا إلى الأسود .. فعلا صعب اوى الاحساس دا شكرا ليكى يا دبدوباية يا قمر على مواضيعك المميزة والجميلة |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لسعة, الوجود |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حنان ملوش حدود أعظم إنسانه في الوجود::شكرا يا ماما | karmen | المنتدى العام | 5 | 07-30-2010 09:50 PM |
| ما أصعب أن................. | دبدوباية | سلة المحذوفات | 1 | 06-20-2010 07:24 PM |
| أصعب ابتسامة | dodash | المنتدى العام | 5 | 01-28-2010 12:30 PM |
| كن ايجابيا ترى الوجود جميلا | دبدوباية | المنتدى العام | 2 | 01-07-2010 01:01 AM |
| لسعة نحل ونقطة عسل | الماجيك | المنتدى العام | 1 | 02-14-2009 02:16 AM |