![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
انا هروح البنك اشطب عليه وارجع وهروح عند اعز اصدقائي واشوفهم بيعملو ايه.
واهرب من اهلي ومأروحش المدرسه وهعيش حياتي
__________________
غـــــامـــــض و ظـــــلامـــــي جـــــامـــــد
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معاك, الإخفا, بديل, هتعمل, إيه؟, وعيش, وقوللى, طاقية |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هتعمل بيهم إيه لو معاك ..؟؟ | THE KING | المنتدى العام | 1 | 12-11-2009 04:04 AM |
| تخيل........... وقوللى هتعمل ايه؟؟؟؟ | karmen | عالم ادم | 10 | 08-13-2009 06:10 AM |
| تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل ايه؟؟؟ | hadeer | اضحك من قلبك | 22 | 04-08-2009 09:17 PM |
| اخطر مناطق سياحيه (تخيل لو انت هناك هتعمل ايه ) | نسيم الروح | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 12-04-2008 12:46 AM |
| تخيل لو مفيش...................هتعمل ايه؟ | hadeer | عالم ادم | 4 | 08-07-2008 07:24 AM |