![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
هههههههههه
والله فكره هايله ده انا هسوى الهوايل بيها هروح على الملعب اول حاجه واخلى الكل يضرب فى الكل واعمل مشاكل بقى والدنيا هتبقى خربانه خالص هههههههههه وبعدين اعمل بيها مقالب فى كام واحد صاحبى كده هخلهم يتجننوا خالص ههههههه وبعدين اطلع على الراجل اللى دخلنى الجيش واموته او اخليه يتجنن ههههههههه ايه رايك افكار شيطانيه اخر حاجه ههههههههههههههههههههه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] lost love and admin 000000000000000 00
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معاك, الإخفا, بديل, هتعمل, إيه؟, وعيش, وقوللى, طاقية |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هتعمل بيهم إيه لو معاك ..؟؟ | THE KING | المنتدى العام | 1 | 12-11-2009 04:04 AM |
| تخيل........... وقوللى هتعمل ايه؟؟؟؟ | karmen | عالم ادم | 10 | 08-13-2009 06:10 AM |
| تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل ايه؟؟؟ | hadeer | اضحك من قلبك | 22 | 04-08-2009 09:17 PM |
| اخطر مناطق سياحيه (تخيل لو انت هناك هتعمل ايه ) | نسيم الروح | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 12-04-2008 12:46 AM |
| تخيل لو مفيش...................هتعمل ايه؟ | hadeer | عالم ادم | 4 | 08-07-2008 07:24 AM |