منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #8  
قديم 03-21-2010, 09:44 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفرعون العاشق مشاهدة المشاركة
هههههههههه
والله فكره هايله
ده انا هسوى الهوايل بيها
هروح على الملعب اول حاجه واخلى الكل يضرب فى الكل واعمل مشاكل بقى والدنيا هتبقى خربانه خالص هههههههههه
وبعدين اعمل بيها مقالب فى كام واحد صاحبى كده هخلهم يتجننوا خالص ههههههه
وبعدين اطلع على الراجل اللى دخلنى الجيش واموته او اخليه يتجنن ههههههههه
ايه رايك افكار شيطانيه اخر حاجه ههههههههههههههههههههه
لا شر شر يعني
إيه يا إبني كل ده
ده انت هتستغلها أسوأ إستغلال
الله عليك
هي دي الحلاوه
ميرسي لمرورك يا فرعون
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
معاك, الإخفا, بديل, هتعمل, إيه؟, وعيش, وقوللى, طاقية


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هتعمل بيهم إيه لو معاك ..؟؟ THE KING المنتدى العام 1 12-11-2009 04:04 AM
تخيل........... وقوللى هتعمل ايه؟؟؟؟ karmen عالم ادم 10 08-13-2009 06:10 AM
تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل ايه؟؟؟ hadeer اضحك من قلبك 22 04-08-2009 09:17 PM
اخطر مناطق سياحيه (تخيل لو انت هناك هتعمل ايه ) نسيم الروح الصـــور ومقاطع الفيديو 8 12-04-2008 12:46 AM
تخيل لو مفيش...................هتعمل ايه؟ hadeer عالم ادم 4 08-07-2008 07:24 AM


الساعة الآن 08:44 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir