منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-25-2010, 04:08 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
افتراضي لما ركبت المترو

انهاردة طلبت معايا مرحش الشغل
واعمل اى حاجة مجنونة
قلت اركب المترو من حلوان لغاية المرج وارجع تانى
ولما ركبت المترو
لقيت بنت بتشرب كانز (بريل) قلت يمكن الكلى تعباها
لكن لقيتها بتقول والله مفيش حاجة بتخلينى امخمخ زى البريل

لما ركبت المترو
لقيت ست عجوزة عدت سن ال50 واقفة وماسكة فى الحديد
وكمية شباب ورجالة قاعدين وعاملين عبدة العبيط ومركبين الهبلولة

لما ركبت المترو
لقيت بنات صغيرة هاربنين من المدرسة وماشيين مع عيال من سنهم واكبر
والمشكلة ان الاتنين يا دوبك راسهم طايلين كتفى بالعافية ومش باينين من الارض

لما ركبت المترو
لقيت كل محطة فى أخرها قاعدين شباب وبنات الكامحة(الجامعة)
وياعينى على مسك الايادى وسند الراس على الكتف و.....

لما ركبت المترو
لقيت اى اتنين مخطوبين ولا مرتبطين ولا الله اعلم بيهم
واقفين مفيش مابينهم 10سم وياسلام لو المترو بقى زحمة
هتلاقى طوق من الايادى ملفوف حولينها عشان محدش يخبط فيها(راجل)

لما ركبت المترو
قلت الحمد لله انى خلصت الجامعة السنة اللى فاتت
ومبقتش اركب المترو

لما ركبت المترو
لقيت شاب زى الفل بيعمل بلونة باللبانة
وصحبته جايبة جورنال الاهلى وبتقراه


والله الكلام دة كله حصل انهاردة
واللى مش مصدقنى يبقى يركب المترو
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
المترو, ركبت


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اوعى تقف لبنت فى المترو لمحه حب عالم ادم 10 11-05-2009 07:07 PM


الساعة الآن 09:59 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir